اخبار فناوری

امکان ارسال عکس با کیفیت بالا در واتساپ تحت وب و موبایل وجود خواهد داشت

ارسال عکس از یک دستگاه به دستگاه دیگر همیشه یک کار بدون دردسر در واتس اپ بوده است. اما کیفیت و وضوح کامل عکس ها در هنگام ارسال حفظ نشد. اخیراً با افزایش محدودیت ارسال فایل از 100 مگابایت به 2 گیگابایت، انتظار داشتیم به زودی ارسال عکس با کیفیت اصلی به این ایمیل اینترنتی اضافه شود. خبر خوب این است که امکان ارسال عکس های با کیفیت بالا در وب و موبایل واتس اپ وجود خواهد داشت.

ارسال عکس با کیفیت بالا در واتساپ وب و موبایل

نسخه تحت وب پیام رسان واتس اپ در نهایت به ما امکان می دهد بدون افت کیفیت عکس ها را از رایانه شخصی به دستگاه های دیگر ارسال کنیم.

واتس اپ قبلاً اولین گام را برای عرضه این ویژگی با گنجاندن آن در نسخه بتای موبایل برداشته است. اکنون، به گفته WABetaInfo، توسعه دهندگان در تلاش هستند تا این ویژگی را به واتس اپ وب بیاورند.

در آپدیت جدید گزینه جدیدی در منوی ارسال تصویر دیده می شود. جایی که کاربر می تواند هنگام ارسال تصویر بین کیفیت “استاندارد” و “HD” یکی را انتخاب کند. گزینه دوم این امکان را به کاربر می دهد که بدون افت کیفیت، عکس ها را با بالاترین وضوح ممکن ارسال کند.

در حال حاضر تصاویری که از طریق واتس اپ ارسال می کنیم فشرده شده اند. به همین دلیل است که کیفیت همیشه بهترین نیست. این امر به ویژه هنگام مقایسه تصویر اصلی با تصویر ارسالی مشهود است. با ارائه قابلیت جدید، دیگر این مشکل وجود نخواهد داشت و کاربران می توانند عکس های خود را با کیفیت بالا با دوستان و خانواده خود از طریق واتس اپ به اشتراک بگذارند.

در حال حاضر، این ویژگی هنوز در حال توسعه است و هنوز در دسترس همه کاربران واتس اپ نیست. با این حال، مدت زیادی طول نمی کشد که توسعه دهندگان این ویژگی را برای همه کاربران عرضه می کنند.

نطر شما چی هست؟ آیا از Whatsapp استفاده می کنید؟ این ویژگی می تواند بسیار مفید باشد.

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا