اخبار فناوری

افزایش 300% فروش با طراحی سایت؛ شایعه یا واقعیت؟

امروزه تغییرات ایجاد شده به واسطه حضور اینترنت در زندگی روزمره افراد، سبب شده است تا راه‌اندازی و طراحی سایت برای انواع کسب و کارها، تنها یک نیاز نباشد. بلکه این امر ضرورتی غیر قابل انکار است که به پیشرفت و بقاء بیزنس‌های مختلف کمک شایانی خواهد کرد. از این رو، طراحی سایت در مشهد و دیگر شهرهای کشور، با استقبال فراوانی از سوی صاحبان شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف مواجه شده است. در واقع بهتر است بگوییم کاهش هزینه‌های کسب و کار و به‌ویژه در حیطه تبلیغات، پشتیبانی ۲۴ ساعاته از مشتریان و همچنین ایجاد تعامل بالا با کاربران از ویژگی‌های بارز یک طراحی سایت حرفه‌ای به‌شمار می‌رود که منجر به آنلاین شدن اکثر کسب‌وکارها شده است.

پیش از سفارش طراحی سایت به شرکت‌هایی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند، بهتر است با کلیات طراحی و راه‌اندازی سایت از جمله انواع سایت، ویژگی‌های یک سایت خوب، مراحل و مزایای آن آشنایی پیدا کنید.

جهت سفارش طراحی سایت حرفه ای می توانید با کارشناسان ما به شماره 09357223284 در ارتباط باشید.

انواع طراحی سایت

به‌طور کلی ۳ نوع سایت اصلی وجود دارد که در حال حاضر بر اساس این سه نوع، انواع مختلفی از وب‌سایت از جمله سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی، آموزشی و… طراحی می‌شود. این سه نوع سایت اصلی در ادامه معرفی می‌شوند.

طراحی سایت استاتیک

طراحی این نوع وب‌سایت، با استفاده از زبان‌های Css، html و جاوا اسکریپت انجام می‌پذیرد. در این روش، یک متخصص طراحی سایت با بهره‌گیری از دانش کد نویسی و طراحی سایت، تمامی صفحات را مطابق با سفارش مشتری ایجاد خواهد کرد. گفتنی است که اعمال هرگونه تغییر یا به‌روزرسانی در وب‌سایت بایستی توسط فرد طراح انجام گیرد و بر خلاف سایت‌های دینامیک، شما به پنل مدیریت سایت دسترسی نخواهید داشت.

از طرفی، حجم کدها در سایت استاتیک نسبت به سایت های دینامیک کمتر است. این امر منجر به افزایش سرعت بارگذاری محتوا و همچنین بهبود سئو می‌شود. این در حالی است که هزینه‌های طراحی و پشتیبانی سایت‌های استاتیک بالا بوده و اعمال هرگونه تغییر در آن‌ها مانند به‌روزرسانی یا افزودن صفحات جدید نیازمند پرداخت هزینه به طراح خواهد بود. این موضوع سبب شده است تا صاحبان شرکت‌های مختلف علاقه چندانی به استفاده از وب‌سایت استاتیک نداشته باشند.

طراحی سایت فلش

این نوع سایت‌ها از نوع ایستا و نیمه پویا توسط نرم‌افزارهای خاصی طراحی می‌شوند. این سایت‌ها ثابت هستند، توسط طراح سایت ایجاد می‌شوند و قابل تغییر نیستند. مزیت این سایت‌ها گرافیک زیبا و انیمیشن‌های جذاب آنهاست؛ اما این سایت‌ها توسط موتورهای جستجو خوانده نمی‌شوند و سرعت بارگذاری بسیار پایینی دارند.

طراحی سایت داینامیک

این نوع از وب‌سایت توسط برنامه نویسان و طراحان سایت راه‌اندازی می‌گردند. وجود سیستم مدیریت محتوا در سایت داینامیک موجب شده است تا صاحبان وب‌سایت از طریق پنل مدیریت، از امکان به‌روزرسانی، ویرایش و ارسال مطالب را بدون هیچگونه نیاز به طراح سایت یا برنامه نویس برخوردار باشند.

از آنجایی که صاحب وب‌سایت قادر است به تنهایی تغییرات لازم در سایت همانند افزودن صفحات، به‌روزرسانی، ویرایش اطلاعات و… را انجام دهد، لذا وابستگی خیلی کمی به طراح سایت دارد.

طراحی سایت متحرک

اگرچه سایت های متحرک از گرافیک بسیار خوبی برخوردار هستند. اما از سوی گوگل قابل خواندن نخواهند بود. همین موضوع موجب می‌شود تا سئو برای این‌گونه سایت‌ها با مشکلات متعددی همراه باشد. از سویی دیگر، حجم بالای گرافیک در این وب‌سایت‌ها منجر به کاهش سرعت بارگذاری می‌شود. بدین ترتیب، ایجاد هر نوع تغییر در ساختار یا صفحات وب‌سایت بایستی توسط طراحان آن انجام گیرد.

کدام روش طراحی سایت برای کسب‌و‌کار من مناسب‌تر است؟

اگر وب‌سایت شما صرفا محتوایی است، مثلا یک وب‌سایت اطلاع‌رسانی، بهتر است از نوع استاتیک استفاده کنید تا هزینه‌های طراحی و نگهداری آن کاهش یابد؛ اما، در صورتی‌که یک وب‌سایت تعاملی دارید، نوع داینامیک را باید انتخاب کنید. اکثر شرکت‌های طراحی سایت معتبر و متخصص، توانایی طراحی هر سه نوع وب‌سایت را دارند و بنا به نیاز مشتری و با توجه به اهداف وب‌سایت، اقدام به ساخت وب‌سایت به روش مناسب، می‌کنند. پس بهتر است که شما نیز پیش از تصمیم‌گیری درباره‌ی انتخاب روشهای طراحی سایت، با مشاوران این حوزه مشورت کنید.

مزایای داشتن یک وب‌سایت چیست؟

اگر همچنان برای راه‌اندازی سایت شرکت یا کسب‌وکار خود دچار تردید هستید، بهتر است تعلل را کنار بگذارید و هر چه سریع‌تر برای داشتن یک وب‌سایت فعال اقدام کنید. در ادامه مطلب خواهیم گفت که چرا وجود وب‌سایت برای حفظ و پیشرفت کسب و کار شما ضرورت دارد و این کار چه مزایایی به دنبال دارد.

  • • ایجاد اعتبار برای کسب و کار شما

احتمالا بارها برایتان پیش آمده است که برای خرید یک وسیله از فروشگاه‌های اینترنتی به سراغ وب‌سایت آن فروشگاه رفته‌اید. در واقع امروزه نقطه تماس مشتریان با شرکت‌های مختلف، وب‌سایت آن‌ها خواهد بود. برهمین مبنا، داشتن یک وب‌سایت مساوی است با معتبر بودن کسب و کار شما. چراکه این امر شما را از دیگر رقبا متمایز می‌کند.

  • • معرفی بدون محدودیت کالاها و محصولات شما

یک وب‌سایت خوب این امکان را به شما می‌دهد تا بدون هیچگونه محدودیتی، تمامی محصولات و خدمات خود را به مشتریان و همینطور تمامی کاربران دنیای وب معرفی نمایید. علاوه بر این، شما به راحتی می‌توانید تصویر محصول خود را با توضیحاتی در قالب متن، ویدئو و مواردی از این قبیل به مخاطبان خود نمایش دهید. بدین ترتیب، آن‌ها را با انواع ویژگی‌ها و تغییرات انجام شده در محصول آشنا می‌کنید؛ بدون اینکه این شیوه معرفی محصول هزینه بسیار بالایی برایتان رقم بزند.

·         پشتیبانی ۲۴ ساعته از خریداران

داشتن وب‌سایت این امکان را به مشتریان و خریداران می‌دهد که در هر ساعت از شبانه روز بتوانند به شما دسترسی داشته باشند. بدین سبب، هر زمانی مشکلی برای مشتری ایجاد شود، بدون محدودیت در زمان قادر است با مراجعه به سایت شما، این وضعیت را گزارش کند و درخواست کمک نماید.

علاوه بر موارد فوق و به نقل از وبسایت انگلیسی invicta.agency

  • • Gives a Good First Impression. ایمپرشن و بازدید فوق العاده به سایت
  • • Helps You Rank on Search Engines like Google. بهتر رتبه گرفتن در گوگل
  • • Makes You Seem Credible and Approachable. افزایش اعتبار و جایگاه برند شما
  • • Helps to Get Leads and Convert Sales. پیدا کردن سرنخ های فروش و مخاطبین هدف
  • • You Can Measure Up to Competitors. بررسی و آنالیز رقبا
  • • Gives You a Brand Personality. برندسازی برای شما

مراحل طراحی سایت

به‌طور کلی طراحی سایت شامل موارد متعددی است که در ادامه به اختصار به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

  1. ۱- نیازسنجی و تعیین اهداف مرتبط با موضوع وب‌سایت
  2. ۲- طراحی یک نمای کلی از وب‌سایت
  3. ۳- دیزاین و طراحی گرافیک وب‌سایت
  4. ۴- کدنویسی سایت توسط زبان‌های جاوا اسکریپت، CSS و …
  5. ۵- وارد نمودن اطلاعات وب‌سایت
  6. ۶- تست کردن وب‌سایت
  7. ۷- راه‌اندازی نهایی وبسایت و همچنین آموزش کار با پنل مدیریت سایت به صاحب آن

ارائه انواع خدمات طراحی سایت در مشهد توسط مهدی مهران

شرکت دیجیتال مارکتینگ مهدی مهران ضمن برخورداری از سابقه فراوان در زمینه طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت، طی چندین سال اخیر به شکل حرفه‌ای خدمات متنوعی در حوزه دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت در مشهد و شهرهای دیگر از قبیل تهران، اصفهان، شیراز و … ارائه نموده است. این مجموعه با رویکردی نوین در تلاش است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با همکاری متخصصان خود سبب رشد و توسعه کلیه کسب و کارها در بستر آنلاین شود.

مجموعه مهدی مهران به دلیل بهره‌مندی از دپارتمان‌های مختلف در زمینه طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ، برنامه‌نویسی، تولید محتوا و سئو در مشهد، در تمامی مراحل راه‌اندازی وب‌سایت و شروع فعالیت کسب و کارتان در دنیای دیجیتال، همراه شما عزیزان خواهد بود. مهدی مهران با ارائه خدمات ارزنده و به‌روز با کمترین بودجه و هزینه، علاوه بر طراحی وب‌سایت شما به صورت اختصاصی، یک جلسه مشاوره سئو رایگان نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از طریق شماره تماس 09357223284 با کارشناسان بخش روابط عمومی این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/11/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-300-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%A7-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%9B-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%B9%D9%87-%DB%8C%D8%A7-%D9%88%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا