اخبار فناوری

شرایط خرید اقساطی گوشی و لوازم خانگی بدون ضامن

امروزه مردم می توانند به روش های مختلف خرید نقدی و اقساطی، اجاره ای و اشتراکی و غیره داشته باشند اما با شرایط فعلی که هر روز شاهد افزایش سرسام آور قیمت ها هستیم، بسیاری از افراد جامعه خرید اقساطی را ترجیح می دهند. دخل و خرج افراد جامعه، خرید اقساطی کالا راهی هوشمندانه، کارآمد و مقرون به صرفه به نظر می رسد. مجموعه موبایل 7 با توجه به شرایط مختلف افراد، روش های مختلفی را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است که می توانند در نظر داشته باشند. ساده ترین شرایط برای وضعیت مالی شما

گروه هفت موبایل همانطور که از نامش پیداست کار خود را با فروش انواع گوشی های موبایل آغاز کرد

بعد از کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی بیشترین تقاضا را در موبایل 7 دارند. پکیج های دستگاهی یکی از مواردی است که مشتریان در حوزه خرید اقساطی بیشترین توجه را به آن دارند. با برندهای مختلف این فرصت را به مشتریان خوب خود می دهیم که با صرف هزینه و انرژی کمتر حداکثر رضایت را کسب کنند.

کالاها یا محصولات دیجیتال بالاترین آمار فروش را در سایت های خرید اینترنتی دارند، حدود هفتاد درصد فروش را پوشش می دهند و با توجه به تقاضای زیاد برای محصولات دیجیتال، به طور قطع می توان گفت که مجموعه موبایل هفت، بیشترین فروش را دارد. بر روی محصولات دیجیتال قرار داده شد شما می توانید تمام محصولات دیجیتال را به صورت اقساطی خریداری کنید

گستره و وسعت گوشی های موبایل در مجموعه موبایل 7 منحصر به فرد است، محدودیتی در انتخاب مدل و برند گوشی های موبایل در مجموعه موبایل 7 وجود ندارد و در خرید اقساطی انواع لوازم خانگی نیز همین امر صدق می کند. خرید با چک، سفته، با پیش پرداخت و بدون پیش پرداخت امکان پذیر است. یکی از سوالات متداول در مورد مجموعه موبایل 7 این است که آیا گوشی آیفون نیز شامل خرید اقساطی می شود؟ هیچ نوع تلفن همراه، آیفون، آی پد یا ایرپاد وجود ندارد. یکی از سرویس هایی که مدت هاست در موبایل 7 به فکر راه اندازی آن بوده ایم، فروش اقساطی لپ تاپ و مک بوک است. خبر خوبی که میتوانیم به دوستان خود اعلام کنیم این است که خرید انواع لپ تاپ بدون محدودیت امکان پذیر است.در برند امکان موجودی لپ تاپ در انبار، گوشی موجود با مهلت تست نیز فراهم شده است. در مجموعه موبایل 7 پیاده سازی شده است.هدف بسیار کوتاه مدت موبایل 7 در آینده، داشتن قابلیت پوشش دادن به روش های متداول زیبایی به صورت اقساطی است. با توجه به افزایش هزینه های عمل زیبایی و دندانپزشکی مجموعه موبایل 7 در نظر دارد این تفکر را در جامعه عمل پوشش دهد.

در سال 1394 در این سال ها با حفظ اعتبار و کسب تجربه توانست در زمینه فروش اقساطی تلفن همراه حرف های زیادی بزند به طوری که اکثر مشتریان هفت موبایل به مشتریان ثابت تبدیل شدند و دوستان دیگری را به مجموعه هفت موبایل معرفی کردند. که آنها هم بتوانند آن را تجربه کنند. می توانند گوشی قسطی هم بخرند. از اولین روز نصب سامانه فروش اقساطی بیش از 6000 مورد خرید و فروش اقساطی به طور میانگین روزانه 5 فروش اقساطی ایجاد شده است.

مجموعه موبایل 7 در زمینه همکاری فروش اقساطی با فروشگاه های دیگر در سراسر ایران همکاری داشته است، به همکاران عزیز کمک کرده است تا سبد خدمات خود را گسترش دهند و همچنین بتوانند از خرید اقساطی سهم داشته باشند و مشتریان عزیز نیز اطمینان بیشتری داشته باشند. یک تجربه خرید دلپذیرتر در شهر خود.

چگونه شریک هفت موبایل شویم؟

باید گفت که در مرحله اول به چه تعداد کالا یا فاکتور نیاز است، اولاً برای داشتن یک مغازه با پروانه بازرگانی اعم از اینکه مغازه خودتان باشد یا اجاره ای محدودیتی ندارد و اگر وب سایت دارید باید این عنصر را داشته باشد و در مرحله بعد باید در سایت موبایل هفت ثبت نام کنید. و مدارک و سوابق وی بررسی می شود تا دسترسی های لازم برای همکار متقاضی ایجاد شود.

یکی از مزایای فروش اقساطی این است که شما از تورم دوری می کنید، به مرور زمان برای یک محصول در یک بازه زمانی یک یا دو ساله پرداخت می کنید و بسته به شرایط خود مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین روش را نزدیک به شرایط اقتصادی خود انتخاب می کنید. .

و در اکثر بسترهای حواله مجموعه همراه هفت نیازی به فرد دوم به عنوان ضامن ندارید و وثیقه شما چک یا سفته و مستمری شما می باشد و میزان اعتبار دریافتی بستگی به عملکرد مالی شما دارد. هر چه بالاتر باشید اعتبار شما بیشتر می شود و در صورت نیاز می توانید برای خرید کالا وام دریافت کنید که همواره سعی شده است روند خرید کالا در کوتاه ترین زمان ممکن از زمان ثبت نام تا تحویل کالا تا مشتری نگران افزایش قیمت نباشد مهلت ثبت نام تا خرید به طول نمی انجامد و محصول در معقول ترین زمان ممکن به دست مشتری عزیز می رسد و خریدار می تواند بیشترین محصول یا خدمات

حتی دوستان عزیز هم می توانند موبایل دست دوم خود را به ما بفروشند و یک گوشی نو را به صورت اقساطی خریداری کنند و یک خبر خوب دیگر این است که اگر دوستان از مجموعه هفت موبایل گوشی اقساطی خریده اند حتما ما را به سایر دوستان خود با احتساب کد معرفی کنند. تخفیف و کاهش مبلغ اقساط پرداخت خواهد شد.

یکی از روش های درخواستی ما خرید اقساطی تلفن با سفته است تا اقوام و اقوام که دسته چک ندارند لپ تاپ اقساطی یا تلویزیون و یا خرید اقساطی لوازم خانگی بخرند که معمولا این کار انجام می شود. بدون یا با حداقل سپرده و متقاضی می تواند سفته الکترونیکی را حتی بدون خروج از منزل تنظیم و امضا کند و خرید اقساطی خود را نهایی کند.

محدوده جغرافیایی خرید اقساطی در هفت موبایل به اندازه کشور عزیزمان ایران است، یعنی هرکسی از هر نقطه از کشور عزیزمان می تواند خرید اقساطی تلفن همراه خود را انجام دهد و کالای خود را از طریق پست یا تیپکس دریافت کند یا کالای خود را در ایران تحویل دهد. فرد برای انجام

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا