اخبار فناوری

اعلام تعداد کاربران اپل در اروپا و به زودی در پی محدودیت های اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا هیچ غول فناوری بزرگی ندارد و بیشتر این شرکت ها متعلق به آمریکا هستند. به همین دلیل اروپا در این زمینه محدودیت های خاصی دارد. در همین راستا، آخرین اخبار مربوط به اعلام تعداد کاربران اپل در اروپا و سختگیری این اتحادیه است.

تعداد کاربران اپل در اروپا

بر اساس مقاله رویترز، تعدادی از غول‌های فناوری پیشرو، از جمله نه تنها اپل، بلکه متا و آلفابت (به ترتیب شرکت‌های مادر فیس‌بوک و گوگل) باید داده‌های کاربران سرزمین اصلی را به مقامات تحویل دهند. اتحادیه اروپا و مقررات سخت‌گیرانه‌تری را رعایت کنند. .

لوگوی اپل

لوگوی اپل

به طور مشخص، هر “سکوی آنلاین بسیار بزرگ” با بیش از 45 میلیون کاربر تحت تأثیر قانون جدید قرار خواهد گرفت. در حالی که اکثر شرکت های موجود در لیست به راحتی شماره کاربران اروپایی خود را اعلام کردند، اپل کمی خجالتی تر بود.

به گفته شرکت کوپرتینویی، تنها اپ استور آیفون به عنوان یک پلتفرم آنلاین بسیار بزرگ در نظر گرفته می شود. با این حال، مقاله رویترز اشاره می‌کند که اپل داده‌ها را داوطلبانه ارائه می‌کند و از مقررات سخت‌گیرانه‌تری در مورد تعدادی از سرویس‌های دیگر، از جمله Apple Stores و Mac، و Apple TV و غیره پیروی می‌کند.

یکی از پیامدهای جالب این قانون اروپایی این است که در نهایت ممکن است درک درستی از محبوبیت محصولات اپل در بازاری غیر از ایالات متحده داشته باشیم. چنین داده های جامعی، پس از انتشار عمومی، دقیقاً به ما می گوید که چه تعداد کاربر اروپایی اپل وجود دارد و از چه محصولاتی استفاده می کنند.

نظر شما در مورد این قوانین جدید اروپایی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا