اخبار فناوری

امتیاز DxoMark دوربین Oppo Find X6 Pro منتشر شد: اوپو در صدر رتبه بندی قرار دارد!

اوپو ادعا می کند که Find X6 Pro بهترین دوربین را در بازار گوشی های هوشمند دارد. اکنون این ادعا توسط آزمایشگاه Dexomark تایید شده است. امروز امتیاز دوربین Oppo Find X6 Pro منتشر شده توسط DxoMark. این گوشی با 153 امتیاز کسب کنید در بالای تابلو قرار داشت. با مایفون مگ با ما همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

دوربین Oppo Find X6 Pro در نور کم به خوبی کار می کند

امتیاز DxoMark دوربین Oppo Find X6 Pro منتشر شد. این گوشی هوشمند با امتیاز بیش از Honor Magic 5 Pro او در بالای جدول است. هواوی میت 50 پرو همچنین با 149 امتیاز او را در رده سوم جدول برند دکسو می بینیم. Oppo Find X6 Pro جزئیات فوق العاده ای را با سه سنسور بزرگ خود ثبت کرد. و عکس های گرفته شده با این گوشی هوشمند (حتی در محیط های کم نور) کمترین نویز ممکن را دارند. آزمایشگاه DxoMark عملکرد تثبیت این گوشی هوشمند را در هنگام ضبط ویدیو “عالی” ارزیابی می کند.

امتیاز کسب شده توسط Oppo Find X6 Pro

دوربین Oppo Find X6 Pro بسیار قدرتمند است. اما کارشناسان DxoMark به نقاط ضعف این گوشی هوشمند نیز اشاره کردند. به نظر می رسد که این گوشی نمی تواند نوردهی (روشنایی) عکس ها و فیلم ها را به درستی تنظیم کند. به دلیل وجود سنسور بزرگ 1 اینچی در دوربین اصلی این دستگاه، فوکوس در فاصله نزدیک مشکلاتی دارد. اگر می خواهید عکس های گروهی بگیرید، باید دوربین را کمی دورتر ببرید تا Oppo Find X6 Pro به درستی فوکوس کند. با این حال، شایان ذکر است که عمق میدان محدود مشکل همه گوشی‌های هوشمند با سنسور بزرگ است، نه فقط Find X6 Pro. به عنوان مثال، این موضوع در گلکسی اس 20 اولترا بسیار برجسته بود.

رتبه DxO صفحه نمایش و دوربین Honor Magic 5 Pro مشخص شد: بالاترین سطح و بهتر از iPhone 14 Pro

اگر علاقه مند هستید، می توانید از طریق این لینک، به سایت DxoMark مراجعه کنید و بررسی کامل دوربین Oppo Find X6 Pro را بخوانید. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا