اخبار فناوری

احتمالا اندروید ۱۴ نسخه نهایی در رویداد معرفی سری Pixel 8 عرضه می‌شود

عرضه نسخه نهایی Android 14 هنوز انجام نشده است. در حالی که کاربران منتظر عرضه نسخه پایدار جدیدترین سیستم‌عامل گوگل هستند تا دیگر برندهای اندرویدی نیز دست به کار شوند، هنوز حتی تاریخ دقیق نداریم. با این حال می‌توان گفت که احتمالا اندروید ۱۴ نسخه نهایی در رویداد معرفی سری Pixel 8 عرضه می‌شود.

زمان عرضه نسخه نهایی اندروید ۱۴

پیش از این نیز شنیده بودیم که احتمالا در رویداد ۱۲ مهر ۱۴۰۲ گوگل که سری Pixel 8 رونمایی خواهد شد، احتمالا نسخه نهایی اندروید چهارده هم عرضه می‌شود. یک روز به این تاریخ مانده و هنوز چیزی رسمی نیست اما یک گزارش جدید احتمال تحقق شایعه مذکور را بالا می‌برد.

اپراتور مخابراتی کانادایی Telus لیست زمان‌بندی عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزار برای دستگاه‌هایی که می‌فروشد را عرضه کرده است. زمان عرضه آپدیت “Android U” یا همان Upside-down Cake که اسم رمز اندروید ۱۴ است، برای محصولات پیکسل گوگل که پس از Pixel 4a عرضه شده‌اند برای فردا عنوان شده است.

نسخه ۱ پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید ۱۴

اسم رمز Upside-down Cake برای اندروید ۱۴

به احتمال زیاد، شخصی در Google متوجه انتشار این موضوع در فضاهای آنلاین شده و از اپراتور مخابراتی Telus خواسته که اطلاعات را حذف کند، که این اپراتور نیز فوراً اطلاعات را حذف کرد.

در حال حاضر مدرک مستدلی وجود ندارد که تایید نماید فردا موعد عرضه رسمی اندروید ۱۴ نسخه نهایی است. با این حال ما انتظار داریم که گوگل نهایتا تا پایان مهر ۱۴۰۲ این سیستم عامل را عرضه کند. پس از آن برندهای دیگر سازنده محصولات اندرویدی این آپدیت را عرضه خواهند کرد.

شما منتظر آپدیت Android 14 هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/03/%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF-%DB%B1%DB%B4-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا