اخبار فناوری

ورود ناتینگ به صنعت پوشاک: به Nothing Apparel سلام کنید

برند Nothing به رهبری Carl Pei اعتقاد زیادی به  شاخص “تعجب‌برانگیزی” دارد. پس از عرضه موبایل و ایربادز تحت برند خودش و رونمایی از برند CMF برای لوازم جانبی، حالا ورود ناتینگ به صنعت پوشاک رقم می‌خورد. به همین مناسبت بیاید به Nothing Apparel سلام کنیم.

لباس ناتینگ

محصول جدید این برند “Nothing Apparel” نام دارد و آن را به عنوان لباسی برای طراحان و مهندسان توصیف می‌کنند.

ناتینگ با طراحی جسور و متفاوت وارد بازارهای مختلفی از جمله موبایل و لوازم جانبی شده است. حتی با همکاری یک شرکت سازنده قاب موبایل، قاب مخصوص آیفون ۱۵ پرو مکس با طراحی مشابه ناتینگ فون را عرضه می‌کند. هدف بعدی آن‌ها بازار پوشاک است اما نه به صورت گسترده و عمومی.

ناتینگ برای رونمایی از لباس جدیدش می‌گوید:

«لباس Nothing یک یونیفرم برای طراحان، مهندسان است، برای سازندگان، برای هر کسی که می‌خواهد اتفاق جدیدی را رقم بزند. با الهام از سخت‌افزار خودمان، لباس‌های کلاسیک کارخانه و هویت بصری غیرقابل انکار ما، این سبک طراحی Nothing در قالب منسوجات است.»

این شرکت عنوان کرد که این لباس کار با همکاری شرکت سوئدی لوازم الکترونیکی مصرفی Teenage Engineering طراحی کرده است.

Teenage Engineering

Teenage Engineering

خط جدید لباس منعکس کننده سبک کلاسیک کارگران کارخانه است که محصولات فنی می سازند. اولین سری از این لباس‌ها در بازار خیابان دوور لندن به فروش خواهند رسید. تولیدات بیشتر بعداً در فروشگاه Nothing در سوهو عرضه خواهند شد.

نظر شما درباره این طرز تفکر Carl Pei و برند جدیدش چیست؟ برای خرید لباس ناتینگ وسوسه شده‌اید؟ درباره قیمت آن اطلاعی در دست نیست.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/12/%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF-%D9%86%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%A7%DA%A9-%D8%A8%D9%87-nothing-apparel-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D9%86/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا