اخبار فناوری

رویداد HMD ششم اسفند ماه برگزار می‌شود: رونمایی از گوشی های جدید؟

کنگره جهانی موبایل (MWC) قرار است از ۲۶ فوریه (۷ اسفند ماه) سال جاری میلادی در کشور اسپانیا (بارسلون) برگزار شود. مجموعه‌ای از برند ها دستگاه های خود را فناوری های نوآورانه به نمایش خواهند گذاشت. هم اکنون HMD Global تأیید کرده که در MWC 2024 حضور داشته و رویداد خود را در ۲۵ فوریه (۶ اسفند ماه) برگزار خواهد کرد. در چند هفته گذشته، شایعاتی درباره اولین گوشی این شرکت با برند HMD به بیرون درز کرده است. حساب NokiaMobile نیز به HMD تغییر نام داده است.

کمپانی HMD در کنگره جهانی موبایل حضور خواهد داشت

رویداد HMD در تاریخ یکشنبه، ۲۵ فوریه و در MWC Barcelona برگزار خواهد شد. پوستر منتشر شده از سوی این شرکت می‌گوید: «چیز جدیدی در راه است». HMD فاش کرده که موفق به دریافت چندین مجوز جدید شده و با برخی از برند های معروف همکاری خواهد کرد. انتظار می‌رود این شرکت تلفن های هوشمند جدیدی را با اسم برند خود عرضه کند.HMD قصد دارد گوشی هایی بادوام، سریع و مقرون به صرفه بسازد. تصاویر تبلیغاتی فاش شده از اولین گوشی این شرکت، نشان می‌دهد که رنگ های جذابی برای آن در نظر گرفته شده است.

دعوتنامه منتشر شده از سوی HMD

می‌دانیم که اولین تلفن هوشمند HMD از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار خواهد بود. مطابق با گزارش منبع، طراحی این دستگاه، ما را به یاد نوکیا لومیا می‌اندازد. ایوان بلس، افشاگر معروف اطلاعات، ادعا می‌کند که HMD شش گوشی جدید با اسم رمز های Pulse، Legend، Pulse+، Legend Plus، Pulse Pro و Legend Pro در دست توسعه دارد. چندی پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد ۹ تلفن هوشمند HMD در میان پایگاه داده IMEI مشاهده شده اند. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره جزئیات کلیدی این دستگاه ها به بیرون درز نکرده است. انتظار می‌رود که در هفته های آینده، اطلاعات بیشتری از تلفن های هوشمند HMD منتشر شود.

خداحافظی دیگر با نوکیا: گوشی‌های هوشمند جدید تنها با برند HMD عرضه خواهند شد

نظر شما چیست؟ آیا HMD می‌تواند با کنار گذاشتن اسم نوکیا و استفاده از نام برند خود، موفقیتی به دست آورد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/05/%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF-hmd-%D8%B4%D8%B4%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D9%81%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D9%88/

Updated: 2024-02-17 09:24:04

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا