اخبار فناوری

تبلت Oppo Pad 2 گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده است

دستگاه های دارای گواهی بلوتوث SIG معمولا در کمتر از یک ماه معرفی می شوند. بنابراین انتظار می رود تبلت Oppo Pad 2 در ماه فوریه (اواسط فوریه تا اوایل مارس) حداقل برای بازار چین رونمایی شود. این محصول امروز گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرد.

تبلت Oppo Pad 2 کمتر از یک ماه دیگر معرفی می شود

تبلت Oppo Pad 2 با شماره مدل OPD2201 در سایت صدور گواهی بلوتوث SIG مشاهده شد. لیست این گواهی نشان می دهد که دستگاه مذکور به طور پیش فرض به رابط کاربری ColorOS 13.1 مجهز خواهد بود. همچنین از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند. برند خواهر اوپو، OnePlus، تبلتی را در 7 فوریه در هند عرضه خواهد کرد. برخی فکر می کنند OnePlus Pad و Oppo Pad محصولات مشابهی خواهند بود. در مقایسه با Oppo Pad که در فوریه 2022 معرفی شد، انتظار می‌رود که پد 2 صفحه نمایش بهتر، عملکرد پردازشی پیشرفته و قابلیت‌های شارژ سریع‌تر را به کاربران خود ارائه دهد.

گواهی بلوتوث Oppo Pad 2 SIG

گزارش ها حاکی از آن است که Oppo Pad 2 احتمالا دارای صفحه نمایش 11 اینچی LCD خواهد بود. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1800 در 2000 پیکسل است و نرخ رفرش 144 هرتز را به کاربران خود ارائه خواهد کرد. Mediatek Dimension 9000 قدرت پردازش لازم را برای تبلت آینده Oppo فراهم می کند. در کنار این تراشه از باتری 9500 میلی آمپری با ظرفیت بالا استفاده خواهد شد که توسط یک شارژر 67 واتی شارژ می شود. طراحی Oppo Pad 2 نیز گفته می شود تبلت وان پلاس این همان است.

انتظار می رود OPPO Find X6، Find X6 Pro Snapdragon Edition و X6 Pro Dimension Edition را پیدا کنید در ماه فوریه در چین معرفی می شود. انتظار داریم Oppo از همین رویداد برای ارائه تبلت خود بهره ببرد. درست مثل وب سایت گیزموچینا این نشان می دهد، شاید مانند Oppo Pad 2 نسل قبلی قیمتی در حدود 350 دلار (در بازار چین) خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه در بازارهای خارج از چین عرضه خواهد شد یا خیر.

تبلت جدید اوپو با نام Oppo Pad 2 رویت شد

نظر شما در مورد تبلت Oppo Pad 2 چیست؟ آیا این تبلت نسخه تغییر برند OnePlus Pad خواهد بود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا