اخبار فناوری

آیفون 15 پرو مکس رکورد حاشیه نازک گوشی های هوشمند را شکست

انتظار می رود که هر دو مدل آیفون 15 پرو دارای لبه های نازک تر و گردتر در مقایسه با آیفون 14 پرو؛ اما اگر افشای جدید درست باشد، مدل بزرگتر 6.7 اینچی آیفون 15 پرو از شیائومی 13 پرو پیشی خواهد گرفت و رکورد نازک ترین قاب های نمایشگر در گوشی های هوشمند را خواهد شکست.

آیفون 15 پرو مکس رکورد حاشیه صفحه نمایش را شکست

جهان یخی او اخیراً در توییتی اعلام کرد که آیفون 15 پرو مکس رکورد 1.81 میلی‌متری شیائومی را به 13 خواهد شکست و مدل بعدی آیفون اپل با حاشیه مشکی به ضخامت 1.8 میلی‌متر و فقط 1.55 میلی‌متر در دسترس خواهد بود. برای مقایسه، Ice Universe اندازه‌گیری قاب را در iPhone 14 Pro (2.17 میلی‌متر) و Samsung Galaxy Ultra S23 (1.95 میلی‌متر) گزارش می‌دهد.

Ice Universe ممکن است به بریدگی نمایشگر شیائومی 13 اشاره داشته باشد که 1.61 میلی متر از تصویر زیر فاصله دارد. در هر صورت گفته می شود که حاشیه های آیفون 15 پرو مکس همیشه نازکتر از این مدل خواهد بود.

طبق شایعات، حاشیه‌های چهار مدل آیفون 15 شبیه به سری آیفون 11 در لبه‌ها کمی خمیده هستند، اما ضخامت قاب استاندارد آیفون 15 و آیفون 15 پلاس نباید متفاوت باشد. . همچنین انتظار می رود که سری آیفون 15 هم اندازه صفحه نمایش سال گذشته داشته باشد.

رکورد لبه صفحه نمایش آیفون 15 پرو را شکست دهید و از شیائومی 13 پیشی بگیرید

رکورد لبه صفحه نمایش آیفون 15 پرو را شکست دهید و از شیائومی 13 پیشی بگیرید

با حاشیه‌های نازک‌تر در اطراف نمایشگر، مدل‌های آیفون 15 پرو می‌توانند شبیه اپل واچ سری 7 و سری 8 باشند. شایعه شده است که مدل‌های پرو به جای فولاد ضد زنگ دارای حاشیه‌های تیتانیومی و دکمه‌های پاور و تنظیم صدا هستند.

Ice Universe قبلاً رندرها و ابعاد CAD را به اشتراک گذاشته است، که همچنین نشان می دهد که آیفون 15 پرو مکس دارای برآمدگی دوربین باریک تری نسبت به مدل های قبلی خود خواهد بود.

طبق معمول، اپل قرار است سری بعدی آیفون 15 خود را در ماه سپتامبر معرفی کند.

نظر شما در مورد شکستن رکورد حاشیه صفحه نمایش آیفون 15 پرو چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا