اخبار فناوری

آیا Samsung Galaxy Tab S9 Ultra با نسل دوم اسنپدراگون 8 پلاس عرضه می شود؟ باتری آن حدود 11000 میلی آمپر ساعت است

هفته گذشته در مورد احتمال عدم استفاده از اسنپدراگون 8 نسل 2 در سامسونگ گلکسی تب اس 9 سری ما برای شما نوشته ایم. با این حال، یک گزارش جدید نشان می دهد که گلکسی تب اس 9 اولترا سامسونگ با Aاسنپدراگون 8 پلاس نسل دوم ارائه خواهد شد. ما همچنین در مورد باتری 11000 میلی آمپر ساعتی صحبت می کنیم.

تراشه Samsung Galaxy Tab S9 Ultra

همانطور که قبلا گفته شد، سامسونگ قرار نیست سریال شود گلکسی تب اس 9 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 متأسفانه دقیقاً گفته نشده است که کدام تراشه جایگزین اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد شد، اما برخی گمانه زنی ها به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 اشاره می کنند.

حالا اما گفته می شود که حداقل برای مدل برتر خانواده تبلت های پرچمدار 2023 سامسونگ، از جدیدترین تراشه کوالکام استفاده خواهد شد. در حالی که Snapdragon 8+ Gen 2 هنوز رونمایی نشده است و ممکن است هنوز زود باشد، شایعه جدیدی حاکی از استفاده از این تراشه در Galaxy Tab S9 Ultra است.

همکاری سامسونگ و کوالکام

البته، نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس همچنان احتمالاً بخشی از این خانواده خواهد بود. همانطور که مشخص شد، این تراشه برای مدل های پایه و بالاتر سری گلکسی تب اس 9 استفاده خواهد شد و مدل پریمیوم از نسل دوم اسنپدراگون 8 پلاس استفاده خواهد کرد.

باتری بزرگ 10880 میلی آمپر ساعتی Galaxy Tab S9 Ultra یک باتری بسیار بزرگ خواهد بود. با این حال، در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی. گلکسی تب اس 8 اولترا در مقایسه، 320 میلی آمپر ساعت کوچکتر است.

با توجه به اینکه برداشت سامسونگ از عضو فوق العاده سری گلکسی تب اس یک دستگاه غول پیکر با صفحه نمایش 14.5 اینچی است. چنین اندازه باتری اصلا عجیب نیست.

می دانیم که زمان عرضه مدل جدید تبلت های پرچمدار سامسونگ تقریبا یک سال و نیم است. نسل قبلی تبلت های پرچمدار سامسونگ همزمان با سری گلکسی اس 22 و در زمستان 1400 عرضه شد. نسل بعدی آنها، گلکسی تب اس 9، اکنون انتظار می رود در تابستان 1402 همزمان با پنجمین عرضه شود. نسل گوشی های تاشو سامسونگ

نطر شما چی هست؟ به نظر شما این گزارش در مورد سیاست جدید سامسونگ درست است؟ با توجه به اینکه اپل تفاوت تراشه بین مدل های پایه و پرو را در آیفون های خود در نظر گرفته است، بعید نیست که چنین استراتژی در محصولات سامسونگ و تبلت های سری گلکسی تب اس 9 آغاز شود.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا