اخبار فناوری

طراحی تبلت iQOO Pad به‌همراه مشخصات آن فاش شد

شایعه شده است که برند iQOO به‌عنوان زیرمجموعه ویوو، اولین تبلت اندرویدی خود را اواخر این ماه معرفی خواهد کرد. بر اساس افشاگری‌های اخیر، این شرکت قرار است به‌صورت رسمی از iQOO Pad درکنار گوشی‌های هوشمند سری Neo 8 در تاریخ 23 می/2 خرداد رونمایی کند. حال به‌‌تازگی، مشخصات iQOO Pad به‌همراه رندر طراحی آن به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد این تبلت به‌نوعی نسخه تغییرنام‌یافته Vivo Pad 2 خواهد بود.

طراحی تبلت iQOO Pad

رندرهای فاش‌شده، طراحی پنل پشتی و جلویی iQOO Pad را نشان می‌دهد. منبع اطلاعاتی همچنین جزئیات دیگری را در مورد این تبلت اندرویدی فاش کرد. iQOO Pad احتمالاً یک تبلت اندرویدی ممتاز خواهد بود. انتظار می‌رود که این شرکت اولین تبلت خود را در تاریخ 23 می معرفی کند.

این تصویر نشان می‌دهد که تبلت آینده iQOO دارای حاشیه‌های کمی ضخیم در اطراف نمایشگر خود است. همچنین دوربین جلو روی قاب بلندتر قرار دارد که درواقع وقتی به‌صورت عمودی نگه داشته می‌شود، در سمت راست تبلت دیده می‌شود.

طراحی تبلت iQOO Pad

طراحی تبلت iQOO Pad

درحالی‌که اندازه دقیق نمایشگر این دستگاه نامشخص است، افشاگر مذکور بیان می‌کند که صفحه‌نمایش iQOO Pad ممکن است حدود 12 اینچ باشد. این دستگاه همچنین قدرت خود را از تراشه Dimensity 9000 Plus مدیاتک تأمین می‌کند که در صورت صحت این شایعه، انتظار می‌رود توان پردازشی آن کمی بهتر از ویوو پد 2 باشد.

علاوه‌بر این، افشاگر Weibo ادعا می‌کند که تبلت iQOO دارای طراحی تماماً فلزی خواهد بود. همچنین برای یک تجربه چندرسانه‌ای پیشرفته، این تبلت دارای چهار بلندگو بوده و در پشت، یک ماژول دوربین مربعی شکل کوچک برای ترکیب دوربین دوگانه و یک فلاش LED وجود دارد. همچنین می‌توانیم تعدادی پین اتصال Pogo را در پایین آن ببینیم که می‌تواند محل تعبیه کیبورد دستگاه باشد.

گمان می‌رود قیمت تبلت آینده iQOO بین 2000 یوان تا 2500 یوان چین تعیین شود که حدود 300 تا 350 دلار تخمین زده می‌شود.

بااین‌حال، اطلاعات رم، حافظه، ظرفیت باتری و جزئیات شارژ iQOO Pad هنوز مشخص نشده است. انتظار می‌رود در آینده اطلاعات بیشتری از اولین تبلت برند iQOO مشخص شود.

نظر شما درباره طراحی تبلت iQOO Pad و مشخصات داخلی این دستگاه چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/09/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA-iqoo-pad-%D8%A8%D9%87%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D9%86-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا