اخبار فناوری

آیا Huawei Nova 11 دارای بریدگی شبیه به Dynamic Island iPhone 14 Pro خواهد بود؟

Dynamic Island یا همان بریدگی منحصر به فرد آیفون 14 پرو توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. حدود 4 ماه است که شیائومی پا پیش گذاشته است و CIVI 2 او طرح خود را به محصولاتش آورد. همان دستگاه در بازار جهانی با نام شیائومی 13 لایت تهیه خواهد شد. اما به نظر می رسد شیائومی تنها برندی نیست که به چنین مشکلی فکر کرده است. با انتشار یک رندر غیر رسمی، شایعه شده است که هواوی نوا 11 احتمالا با بریدگی مشابه جزیره پویا آیفون 14 پرو عرضه خواهد شد.

هواوی نوا 11

هوآوی که اکنون می بینیم، تنها سایه ای از برند بزرگ جهانی است که قبلا بود. منظور ما از «قبل» قبل از تحریم های آمریکاست که تا حد زیادی بازار جهانی این برند را از بین برد. با این حال، این تحریم مانع از ساخت گوشی های هوشمند جدید نشد. جدیدترین گوشی شایعه شده از محصولات هواوی با نام Nova 11 و طراحی خاص در راه است.

بر اساس گزارش یک منبع نزدیک به هواوی، طراحی ناچ جدید هواوی می‌تواند در نوا 11 دیده شود. ظاهراً این ناچ شبیه یک کپسول خواهد بود و دارای بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری است که می‌تواند شکل آن را بر اساس اعلان‌ها تغییر دهد.

هواوی نوا 11

هواوی نوا 11

همانطور که گفته شد تغییر شکل این قسمت از صفحه نمایش مشابه جزیره پویا آیفون 14 پرو خواهد بود. در واقع، برخی از اعلان ها در طول طراحی کپسول آن ادامه خواهند داشت.

در حال حاضر، نحوه عملکرد نرم افزار ناچ هوآوی مشخص نیست. با این حال، رندر منتسب به هواوی نوا 11 طراحی کلی شبیه به آیفون 14 پرو را نشان می دهد.

البته بد نیست به یاد داشته باشید که فنجان کپسولی شکل مشکل جدیدی برای محصولات هواوی نیست. مثلا هواوی نوا 10 پرو سال گذشته دوربین دوگانه خود را در یک بریدگی با طراحی مشابه قرار داد، اما موقعیت آن در مرکز صفحه نمایش نبود و گوشه سمت چپ را برای این منظور انتخاب کرد.

هواوی Nova 10 و Nova 10 Pro با تراشه Snapdragon 778G 4G در چین معرفی شدند

در نوا 11 این بریدگی به مرکز لبه بالایی صفحه نمایش منتقل می شود و دارای ویژگی های نرم افزاری مربوط به نمایش اعلان ها در اطراف آن خواهد بود.

در این گزارش آمده است که Nova 11 محصولی برای بازار جهانی نخواهد بود یا حتی با اتصال 5G عرضه خواهد شد. البته شایعه استفاده از نسخه 4G اسنپدراگون 8 نسل 2 برای هواوی نوا 11 ممکن است موضوع مهمی باشد.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما نوا 11 دستگاه جالبی خواهد بود؟

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا