اخبار فناوری

موتورولا اج 40 پرو با 12 گیگابایت رم در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

ما انتظار داریم که موتورولا اج 40 پرو در آینده نزدیک تغییر نام دهد موتورولا X40 ورود به بازار این گوشی مدتی پیش در چین عرضه شد و Edge 40 Pro نسخه جهانی آن خواهد بود. این گوشی هوشمند امروز در بین داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شد. با مایفون مگ با ما همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

Motorola Edge 40 Pro نسخه تغییر نام یافته Moto X40 خواهد بود

موتورولا X40 پرو در بنچمارک Geekbench ظاهر شد. این دستگاه در تست تک هسته ای 1480 امتیاز و در تست چند هسته ای 4889 امتیاز کسب کرد. نسخه ارائه شده در این بنچمارک به 12 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. البته به 11 گیگابایت رم ذکر شده در Geekbench نگاه نکنید. Geekbench همیشه میزان رم را کمتر از آنچه هست اعلام می کند! آیا موتورولا اج 40 پرو فقط در نسخه 12 گیگابایتی عرضه می شود؟ احتمالا نه. در حالی که Motorola Moto X40 با 8 و 12 گیگابایت رم عرضه شد. احتمالا این گوشی هوشمند با این تنوع به دست کاربران برسد.

ویژگی های موتورولا اج 40 پرو

تنها جزئیات دیگری که لیست بنچمارک به ما می دهد، طبق معمول، این است که گوشی از کدام نسخه اندروید استفاده می کند. همانطور که انتظار می رفت، موتورولا اج 40 پرو به طور پیش فرض به نسخه سیزدهم اندروید مجهز می شود. اگر پیش بینی ها درست باشد و موتورولا اج 40 پرو نسخه تغییر نام یافته X40 باشد. این گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با نرخ رفرش 165 هرتز است.تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت پردازش مورد نیاز این گوشی هوشمند را تامین خواهد کرد. و گران ترین نسخه به 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد شد.

معرفی رسمی Motorola Moto X40 با اسنپدراگون 8 نسل 2 و نمایشگر 165 هرتزی: زیر 500 دلار

مانند GSM Arena این نشان می دهد که سه لنز دوربین در قاب پشتی موتورولا اج 40 پرو قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض و لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال دو برابر. انتظار می رود باتری این گوشی هوشمند دارای ظرفیت 4600 میلی آمپر ساعت باشد و از شارژ سریع 125 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی کند.

نظر شما در مورد موتورولا اج 40 پرو چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا