اخبار فناوری

آیفون ۱۷ پرو مکس اپل دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت؟

تولیدکنندگان موبایل با تمرک ویژه‌ای روی ارتقا کیفیت دوربین، به عنوان یک شاخصه بسیار مهم در خرید کاربران؛ سعی دارند تا رقابت را به نفع خود مدیریت کنند. هر چند اپل در بحث استفاده از سخت‌افزارهای جدید این زمینه پیشرو نیست اما هر آن‌چه ارائه می‌کند جز بهترین‌هاست. احتمالا در آینده این روند کمی تغییر کند. به تازگی گفته می‌شود که آیفون ۱۷ پرو مکس اپل دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت.

دوربین پریسکوپی آیفون ۱۷ پرو مکس اپل

سری آیفون ۱۵ به تازگی عرضه شد و اولین تجربه دوربین پریسکوپی اپل را در مدل آیفون ۱۵ پرو مکس ارائه کرد. ما قبلا شایعات زیادی درباره آیفون ۱۶ داشته‌ایم و حتی شنیده‌هایی درباره آیفون ۱۷ وحود داشت. سری آيفون ۱۷ باید حدودا شهریور ۱۴۰۴ معرفی شود. به تازگی گزارشی درباره بهترین عضو این سری یعنی iPhone 17 Pro Max به گوش می‌رسد.

به گفته جف پو، تحلیلگری که شرکت‌های زنجیره تامین اپل را بررسی می‌کند؛ این مدل دارای یک دوربین تله فوتو پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. ادعا می‌شود که این دوربین به نوعی برای استفاده با هدست ویژن پرو بهینه می شود. متأسفانه هیچ جزئیاتی در مورد بهینه‌سازی لازم برای استفاده با هدست اپل ویژن پرو در این گزارش وجود ندارد.

آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس می توانند ویدیوهای فضایی را با عمق سه بعدی و برای پخش در Vision Pro ضبط کنند. این توانایی با آپدیت iOS 17.2 به محصولات مذکور ارائه شد.

اپل iPhone 17 Pro Max اولین آیفون با ۳ دوربین ۴۸ مگاپیسکلی؟

پیش‌بینی می‌شود که آیفون ۱۶ پرو با دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی عرضه شود. در حال حاضر آیفون ۱۵ پرو دارای دوربین اصلی با همین رزلوشن است، بنابراین این بدان معناست که آیفون 17 پرو/مکس ممکن است اولین گوشی در تاریخ اپل باشد که با دوربین سه‌گانه 48 عرضه می‌شود!

البته توجه داشته باشید هنوز تا عرضه سری آیفون ۱۷ فاصله زیادی داریم و دقت گزارش‌ها می‌تواند پایین باشد. حتی اگر گزارش صحیحی هم باشد شاید با نزدیک‌شدن به عرضه رسمی، تصمیم اپل تغییر کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این شایعه محقق می‌شود؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/16/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%DB%B1%DB%B7-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%85%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B3%DA%A9%D9%88%D9%BE%DB%8C-%DB%B4%DB%B8/

Updated: 2024-02-17 09:55:24

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا