اخبار فناوری

اینفینیکس Note 30 VIP Racing Edition با همکاری BMW معرفی شد

در ماه ژوئن بود که Infinix Note 30 VIP در دو رنگ مشکی و آبی معرفی شد. امروز اما نسخه ویژه ای از این تلفن هوشمند اینفینیکس با همکاری BMW و با نام Note 30 VIP Racing Edition رونمایی شده است.

اینفینیکس برای طراحی Note 30 VIP Racing Edition با BMW همکاری کرده است

کمپانی اینفینیکس با BMW برای طراحی Note 30 VIP Racing Edition همکاری کرده است. به گفته اینفینیکس، این تلفن هوشمند نماد قدرتمندی از عملکرد و شور مسابقه ای است. طراحی این تلفن هوشمند از از مسابقات خیابانی الهام گرفته شده و دارای فناوری 3D Lighting Leather در قاب پشتی است. در قاب پشتی این دستگاه سه نوار نورانی با سه رنگ نماد بی ام و دیده می‌شود. این نوار های نورانی در میان دانه های چرم مشکی می‌درخشد. این چراغ ها، وضعیت گوشی را از طریق الگو های مختلف نوری نشان می‌دهد. تفاوت‌های بین Infinix Note 30 VIP Racing Edition و مدل استاندارد تنها به بخش ظاهری محدود نمی‌شود. این تلفن هوشمند با رابط کاربری سفارشی سازی شده به دست کاربران خواهد رسید. رابط کاربری این دستگاه دارای یک تم هماهنگ با نوار های نورانی قاب پشتی است‌.

Infinix Note 30 VIP Racing Edition

همان طور که GSMArena اشاره می‌کند، این تلفن هوشمند جدید اینفینیکس قابلیتی به نام Magic Ring (حلقه جادویی) داشته که ظاهراً از جزیره پویا اپل الهام گرفته شده است. به کمک حلقه جادویی اینفینیکس کاربران می‌توانند چندین کار را بدون تغییر برنامه در حال اجرا، انجام دهند. علاوه بر این، Infinix Note 30 VIP Racing Edition در بسته‌بندی ویژه BMW با لوازم جانبی اضافی، از جمله شارژر بی‌سیم ۱۵ واتی و هدفون TWS عرضه می‌شود. مشتریان این تلفن هوشمند مزایای VIP نیز (از جمله پشتیبانی پس از فروش انحصاری، خدمات تعمیر اولویت‌دار، و..) خواهند داشت.

Infinix Note 30 VIP Racing Edition

مشخصات سخت افزاری Note 30 VIP Racing Edition همانند نسخه معمولی است. همچنان تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۵۰ به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش این دستگاه اندازه ۶.۶۷ اینچی داشته و از نوع AMOLED است. این نمایشگر، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن FullHD+ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین اصلی Note 30 VIP Racing وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین سلفی آن نیز یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. باتری این دستگاه ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری داشته و توسط آداپتور ۶۸ واتی شارژ می‌شود. اسپیکر های استریو این تلفن هوشمند توسط JBL تیون شده است. سنسور اثر انگشت آن نیز از نوع زیر صفحه نمایش است.

ویدئو

قیمت اینفینیکس نوت ۳۰ وی آی پی ریسینگ ادیشن

اینفینیکس Note 30 VIP Racing Edition با قیمت حدود ۳۱۵ دلار راهی بازار جهانی خواهد شد. متاسفانه اما اینفینیکس به میزان رم و حافظه داخلی این گوشی هوشمند اشاره ای نکرده است. نسخه استاندارد این دستگاه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه شده می‌شود.

گوشی Infinix Note 30 VIP با تراشه دیمنسیتی ۸۰۵۰ و پشتیبانی از شارژر ۶۸ واتی معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید اینفینیکس چیست؟ در صورت ورود این دستگاه به بازار ایران، آیا مشتاق به آن هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/15/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%81%DB%8C%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%B3-note-30-vip-racing-edition-%D8%A8%D8%A7-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-bmw-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا