اخبار فناوری

آپدیت جدید One UI 6.0 بتا برای سری گلکسی اس ۲۳ منتشر شد

هفته گذشته بود که سامسونگ اولین به روزرسانی One UI 6.0 را برای سری Galaxy S23 در آلمان، کره جنوبی و ایالات متحده منتشر کرد. همان طور که انتظار می‌رفت، اولین نسخه بتا رابط کاربری جدید سامسونگ، باگ ها و مشکلات زیادی داشت. امروز، این غول فناوری کره ای آپدیت جدید بتا One UI 6.0 را عرضه کرده تا برخی از باگ های مهم را رفع کند.

آپدیت جدید One UI 6.0 بتا سری Galaxy S23 برخی از باگ های موجود را رفع می‌کند

سامسونگ امروز بیلد جدیدی از اندروید 14 و One UI 6.0 بتا را برای سری گلکسی اس ۲۳ منتشر کرد. انتشار این آپدیت در کره جنوبی آغاز شده است و این احتمال وجود دارد که در ایالات متحده و آلمان نیز عرضه شود. مطابق انتظار، سامسونگ با عرضه آپدیت جدید بتا One UI 6.0، باگ مهمی که در به روزرسانی اول وجود داشت را رفع می‌کند. این آپدیت با نسخه فریمور ZWH8 عرضه شده و انتظار می‌رود که مشکلات مربوط به غیرقابل دسترس بودن شبکه تلفن همراه را در برخی مناطق برطرف کند. به نظر می‌رسد که این مشکلات مربوط به کاربران سری گلکسی اس ۲۳ در شبکه KT Network کره جنوبی می‌شود.

آپدیت One UI 6.0 گلکسی اس ۲۳ اولترا

انتظار می‌رود که سامسونگ دومین به‌روزرسانی بتای One UI 6.0 را اواخر این هفته یا هفته آینده عرضه کند. احتمالا، آپدیت دوم بتای رابط کاربری جدید این کمپانی کره ای، باگ های بیشتری را برطرف خواهد کرد. آپدیت مذکور می‌تواند در چین، هند، آلمان و لهستان به عنوان اولین به‌روزرسانی بتا (در این کشورها) منتشر شود. مطابق با گزارش SamMobile، اگر شما هم می‌خواهید جزو افرادی باشید که به برنامه تست بتا One UI 6.0 می‌پیوندند، می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن Samsung Members اقدام به ثبت نام کنید. چندی پیش، سامسونگ اسکرین‌شات‌ هایی از طراحی جدید Quick Settings و یک ویجت دوربین جدید را به اشتراک گذاشت که به شما امکان می‌دهد قبل از گرفتن تصویر، مکان ذخیره‌سازی را انتخاب کنید.

طراحی نوتیفیکیشن بار One UI 6 (آپدیت اندروید ۱۴ سامسونگ) را پیش از معرفی ببینید

نظر شما چیست؟ آیا علاقه‌مند به تست رابط کاربری جدید سامسونگ هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/15/%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-one-ui-6-0-%D8%A8%D8%AA%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%DB%B2%DB%B3-%D9%85%D9%86/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا