اخبار فناوری

ایربادز +Beats Studio Buds اپل با بدنه شفاف و قیمت 170 دلار معرفی شد

پس از گذشت نزدیک به دو ماه از اولین افشاگری‌های پیرامون +Beats Studio Buds، حال این ایربادز به‌صورت رسمی از سوی اپل معرفی شده است. این مدل عملکرد بهبودیافته حذف نویز فعال (ANC)، عمر بیشتر باتری و برخی رنگ‌های جدید به‌خصوص رنگ خاص شفاف را در مقایسه با Beats Studio Buds اصلی ارائه می‌دهد.

ایربادز +Beats Studio Buds اپل

با برچسب قیمتی 169.99 دلار و علی‌رغم افزایش 20 دلاری قیمت نسبت‌به مدل اصلی، ایربادز +Beats Studio Buds بهبودهایی برای تناسب، حذف نویز فعال (ANC)، حالت شفافیت، میکروفون، عمر باتری و موارد دیگر ارائه می‌کند.

آشکارترین تغییر +Beats Studio Buds، ظاهر کلی آن است، با گزینه رنگ شفاف جدید درکنار یک گزینه مشکی با رگه‌های طلایی و یک گزینه رنگی طلایی عاج. طراحی شفاف یادآور کاری است که برند Nothing با گوشی‌ها و هدفون‌هایش انجام داده است، اگرچه ظاهر خاص آن نسبتاً متفاوت است. درحالی‌که Nothing از سطح بیرونی کاملاً شفاف در بخش‌هایی از دستگاه‌هایش استفاده کرده، شفافیت Beats کاملاً واضح نیست، اما اساساً تمام قسمت‌های بیرونی ایربادز و قاب آن را شامل می‌شود.

ایربادز +Beats Studio Buds اپل

ایربادز +Beats Studio Buds اپل

فراتر از رنگ‌های جدید، +Studio Buds اساساً شبیه به Studio Buds اصلی است، اما بیتس می‌گوید 95 درصد از قطعات داخلی کاملاً جدید هستند، ازجمله میکروفون‌های 3 برابر بزرگ‌تر برای ضبط صدای بهتر و طراحی جدید سوراخ‌های میکروفون. همانند مدل قبلی، +Studio Buds دارای گواهی IPX4 به‌منظور مقاوم در برابر تعریق و آب است تا در تمرینات و شرایط نامساعد آب‌وهوا مقاومت کند.

وقتی صحبت از تناسب به‌میان می‌آید، +Studio Buds در اینجا نیز پیشرفت‌هایی را ارائه می‌کند و شامل یک گزینه جدید فوق‌العاده کوچک سری سیلیکونی گوش است که به اندازه‌های کوچک، متوسط و بزرگ پیشین می‌پیوندد تا طیف وسیع‌تری از گوش‌ها پوشش دهد.

دکمه چندمنظوره «b» روی هر هدفون برای کاهش فشارهای تصادفی و ایجاد حس استحکام مضاعف طراحی شده است. این دکمه همچنان به ارائه کنترل‌های رسانه ادامه می‌دهد که در آن یک فشار عملکرد پخش/مکث، دو بار فشار دادن پخش موسیقی بعدی و سه فشار پخش به به عقب را اجرا می‌کند.

عملکرد فشار دادن و نگه‌داشتن به شما امکان می‌دهد بین حالت ANC و شفافیت نیز جابه‌جا شوید، اما همچنین می‌توان آن را برای فعال کردن دستیار صوتی یا تنظیم صدا پیکربندی کرد. عملکرد رسیدگی به تماس را می‌توان به‌گونه‌ای تنظیم کرد که برای پایان دادن به تماس به یک یا دو فشار نیاز باشد.

جدای از ANC و حالت شفافیت، +Beats Studio Buds همچنین از محتوای صدای فضایی در Apple Music پشتیبانی می‌کند، اگرچه از قابلیت ردیابی سر فراگیر موجود در Beats Fit Pro و چندین مدل AirPods برخوردار نیست.

به‌جای استفاده از تراشه H1 یا H2 اپل، +Beats Studio Buds از نسل دوم تراشه سفارشی اختصاصی Beats استفاده می‌کند که بسیاری از ویژگی‌های مشابه تراشه‌های اپل مانند «Hey Siri» و «Find My support»، سوئیچ خودکار دستگاه ازطریق iCloud و موارد دیگر را ارائه می‌کند؛ درحالی‌که ویژگی‌های مشابهی را در اندروید مانند Find My Device، جفت‌سازی تک لمسی و جفت‌سازی خودکار به همه دستگاه‌های مرتبط با یک حساب Google ارائه می‌دهد.

با طراحی بازبینی‌شده سوراخ میکروفون و بهبود پردازش ANC که اکنون روی چیپست اصلی قرار گرفته است، +Studio Buds  تا 1.6 برابر ANC بهتر از مدل قبلی و تا 2 برابر عملکرد شفافیت بهتری را ارائه می‌دهد. این ایربادز همچنین شامل تصحیح پخش است که تلاش می‌کند آثار آکوستیک باقی‌مانده را که می‌توان با پردازش ANC یا Transparency معرفی کرد، حذف کرد. یک میکروفون بازخورد و فیلتر ثانویه داده‌های صوتی را تا 50 هزار بار در ثانیه تجزیه‌وتحلیل می‌کند تا از دقت پخش اطمینان حاصل شود.

ایربادز +Beats Studio Buds اپل

ایربادز +Beats Studio Buds اپل

بهبودهای اضافی در عملکرد صدا بر حذف نویز و هدف‌گیری صدا تمرکز دارد تا اطمینان حاصل شود که گفتار تا حد امکان قابل‌درک است، درحالی‌که میکروفون‌های بزرگتر نسبت سیگنال به نویز بالاتری را با حساسیت بیشتر ارائه می‌دهند. همچنین از یادگیری ماشینی برای آموزش سیستم در محیط‌های پر سروصدا برای ضبط صدای بهینه استفاده شده است.

عمر باتری در +Studio Buds  افزایش قابل‌توجهی را تجربه می‌کند، به‌طوری‌که خود ایربادز تا 9 ساعت عمر باتری را با ANC و حالت شفافیت غیرفعال ارائه می‌کند و کیس آن نیز 27 ساعت اضافی را به‌همراه دارد که با مجموع 36 ساعت عمر باتری، 50 بهبود را نسبت‌به Studio Buds اصلی نشان می‌دهد. با روشن بودن ANC یا Transparency و با یک بار شارژ، می‌توان 6 ساعت از ایربادز استفاده کرد و 18 ساعت اضافی از جعبه شارژ نیز در دسترس است.

مانند Studio Buds اصلی، قاب مدل جدید ازطریق USB-C شارژ می‌شود اما کماکان از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند و یک کابل کوچک USB-C به USB-C نیز در آن گنجانده شده است. شارژ کامل کیس و ایربادز دو ساعت طول می‌کشد، اما قابلیت شارژ سریع 5 دقیقه‌ای تا یک ساعت عمر باتری را در زمانی که باتری شما رو به اتمام است، ارائه می‌کند.

هر سه رنگ +Beats Studio Buds قیمتی معادل 169.99 دلار دارند و از امروز در وب‌سایت apple.com در ایالات‌متحده، کانادا و چین قابل سفارش هستند و ارسال آن‌ها نیز از فردا آغاز می‌شود. کشورهای دیگر باید مدتی برای عرضه این ایربادز منتظر بمانند.

نظر شما درباره ایربادز +Beats Studio Buds اپل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/17/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%B2-beats-studio-buds-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%AF%D9%86%D9%87-%D8%B4%D9%81%D8%A7%D9%81-%D9%88-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-170-%D8%AF%D9%84%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا