اخبار فناوری

کابل شارژ هدست اپل Vision Pro به قیمت ۸۵ دلار دیده شد و USB C هم نیست

کابل شارژ هدست اپل Vision Pro در خرده‌فروشی‌های آنلاین شخص ثالث با قیمت هر عدد ۸۵ دلار رصد شده و جالب است که از پورت USB-C استفاده نمی‌کند.

کابل شارژ هدست اپل Vision Pro

هنوز چند ماه تا عرضه رسمی اپل ویژن پرو فاصله داریم و فروشندگان شخص ثالث در حال حاضر ارائه کابل شارژ را به خریداران بالقوه آغاز کرده‌اند. قیمت آن هر عدد ۸۵ دلار بوده که بسیار زیاد است، به خصوص برای لوازم جانبی که فقط یک پوشش بافته شده ارائه می‌دهد. نکته جالبی متوجه شدیم و آن این است که این کابل به پورت USB C ختم نمی‌شود.

کابل شارژ اپل ویژن پرو می تواند از یک پورت اختصاصی برای شارژ باتری استفاده کند.

ما تا کنون تنها زمانی کابل شارژ را دیدیم که پورت دایره‌ای به Apple Vision Pro وصل شد و سر دیگر آن به باتری متصل بود. از آنجایی که هرگز در تصاویر مطبوعاتی نشان داده نمی‌شود که باتری جدا شده باشد، تشخیص اینکه اپل از پورت USB-C استفاده می‌کند یا کانکتور اختصاصی برای ما غیرممکن بود.

متأسفانه، با توجه به تصاویر به اشتراک گذاشته شده، ممکن است با دریافت حق امتیاز از شرکای خود برای تولید کابل ها و سایر لوازم جانبی در حین استفاده از پورت منحصر به فرد، درآمد بیشتری ایجاد کند.

اگر به تصویر بالا توجه کنید، پورت دایره‌ای به وضوح قابل مشاهده است، اما انتهای دیگر آن کاملا مشخص نیست. ممکن است این کار عمداً انجام شده باشد، زیرا اپل می‌تواند علیه افرادی که اطلاعات بسیار ارزشمندی مانند این را به بیرون درز می‌کنند، شکایت کند.

اگر و اماهای هدست اپل Vision Pro: عرضه اولیه فقط در امریکا، محدودیت سنی و پزشکی

 

قبلاً گزارش داده بودیم، کاربران اپل ویژن پرو که از عینک استفاده می کنند باید هزینه خرید لنز بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ دلار را بپردازند. حتی این امکان وجود دارد که برای خرید یک هدبند بزرگتر هزینه اضافی پرداخت کنند.

هزینه خرید لنز برای هدست اپل ویژن پرو بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ دلار خواهد بود!

با نگاهی به باتری، می توان تصور کرد که اندازه کوچک آن زمان اجرا کافی را به همراه نخواهد داشت. بر اساس یک شایعه، این باتری دارای ظرفیت ناچیز 6500 میلی‌آمپر ساعتی است که از این رو با یک بار شارژ 2 ساعت دوام می‌آورد.

این احتمال وجود دارد که اپل برای فروش جداگانه این باتری‌ها هزینه اضافی دریافت کند، بنابراین هزینه خرید یک پک کامل هدست اپل شاید خیلی فراتر از عدد ۳۵۰۰ دلار برود.

نظر شما چیست؟‌ فکر می‌کنید اپل واقعا چقدر به محیط زیست اهمیت می‌دهد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/12/%DA%A9%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98-%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%BE%D9%84-vision-pro-%D8%A8%D9%87-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DB%B8%DB%B5-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%DB%8C%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا