اخبار فناوری

برگه مشخصات گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ فاش شد

اگرچه بخش خوبی از مشخصات سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا را می دانیم، اخیرا اطلاعات جامعی منتشر کرده است. برگه مشخصات گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ فاش شده است و بیشتر آنچه را که قبلاً می دانیم تأیید می کند.

برگه مشخصات Galaxy S23 Ultra

طبق انتظارات و شایعات قبلی، گلکسی اس 23 اولترا دارای دوربین 200 مگاپیکسلی با سنسور جدید است. ISOCELL HP2 شرق این سنسور تصویر دیروز رسما معرفی شد. پرچمدار جدید سامسونگ از همان لنزهای تله فوتو 3 و 10 برابر و دوربین فوق عریض گلکسی اس 22 اولترا استفاده می کند، اگرچه TM Roh قول می دهد که به لطف پردازش بهبودیافته عملکرد بهتری داشته باشند.

Galaxy S23 Ultra

Galaxy S23 Ultra

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا را با نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 2 در اروپا عرضه خواهد کرد. این پوسترها برای سایت فرانسوی سامسونگ است و نام تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مشخص است. گفته می شود رم 8 یا 12 گیگابایت است و می توانیم حافظه LPDDR5 را به جای LPDDR5X ببینیم. چنین تصمیمی این سوال را ایجاد می کند که چرا از فناوری جدیدتر استفاده نمی شود.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی 2X Dynamic AMOLED با وضوح 1440p و تراکم تصویر 500ppi خواهد بود. محافظ صفحه گوریلا گلس ویکتوس 2 این یک پله بالاتر از Victus Plus موجود در S22 Ultra خواهد بود. از نظر اندازه، تقریباً مشابه مدل قبلی خود خواهد بود، اما در هر سه بعد تفاوت های قابل توجهی ندارد.

علاوه بر این، Galaxy S23 Ultra از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 45 واتی استفاده می کند.

گوشی جدید با اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 عرضه می شود، در حالی که ویژگی های اتصال شامل بلوتوث 5.3، وای فای 6E، NFC و UWB است.

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا را در 12 بهمن 1401 معرفی خواهد کرد و در رنگ های مشکی، بنفش، سبز یا کرم عرضه خواهد شد. مدل اولترا خانواده پرچمدار سامسونگ سال گذشته با قیمت 1250 یورو شروع شد و سوال اینجاست که آیا سامسونگ قیمت را افزایش می دهد یا خیر؟

نظر شما چیه؟ آیا Galaxy S23 Ultra با این مشخصات برای شما جذابیت دارد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا