اخبار فناوری

آنر X6a در میان داده های گواهینامه TDRA مشاهده شد

طبق آن چیزی که هم اکنون می‌دانیم، آنر در حال کار بر روی تلفن هوشمند مقرون به صرفه جدیدی است. در حال حاضر، آنر X6a موفق به دریافت گواهینامه TDRA شده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

آنر X6a در دست توسعه قرار دارد

در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی بود که Honor X6 معرفی شد. در اوایل سال جاری میلادی نیز گوشی های هوشمند X7a، X8a و X9a  توسط آنر روانه بازار شده اند. هم اکنون، به نظر می‌رسد که آنر X6a در دست توسعه قرار دارد. این تلفن هوشمند با شماره مدل WDY-LX2 در میان داده های TDRA مشاهده شده و با شماره ثبت تجهیزات، ER22022/23 تأیید شده است. این گواهینامه تا ۴ جولای ۲۰۲۶ معتبر خواهد بود.

Honor X7a

به نظر می‌رسد که رویکرد نامگذاری آنر، با دیگر برند ها متفاوت است. زیرا این کمپانی در گذشته آنر X7a را عرضه کرده و هم اکنون در حال توسعه X6a است. متاسفانه جزئیات زیادی درباره این تلفن هوشمند آینده آنر به بیرون درز نکرده است. همان طور که وب سایت Thetechoutlook اشاره می‌کند، گواهینامه مذکور نیز، اطلاعات خاصی را در اختیار ما قرار نمی‌دهد. انتظار می‌رود که در آینده، اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه منتشر شود. در ادامه نگاهی به مشخصات Honor X7a خواهیم انداخت.

نگاهی به مشخصات Honor X7a 

آنر X7a به یک صفحه نمایش ۶.۷۵ اینچی LCD با وضوح HD+ مجهز است. این تلفن هوشمند، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک هلیو جی ۳۷ تأمین می‌کند. این دستگاه به طور پیش‌فرض با دوازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری Magic UI 6.1 عرضه شده است. گران قیمت ترین نسخه Honor X7a دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. چهار لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و تمام سه دوربین دیگر از سنسور های ۲ مگاپیکسلی برخوردارند.

آنر X8a با دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی، مدیاتک Helio G88 و اندروید ۱۲ رسما معرفی شد

این تلفن هوشمند مقرون به صرفه آنر در دو نسخه و با دو ظرفیت باتری متفاوت عرضه می‌شود. یک نسخه به باتری ۵,۳۳۰ میلی آمپری مجهز بوده و نسخه دیگر از باتری پرظرفیت تر ۶,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است. Honor X7a از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره تلفن های هوشمند مقرون به صرفه جدید آنر چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/08/%D8%A2%D9%86%D8%B1-x6a-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-tdra-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا