اخبار فناوری

پشتیبانی ویندوز 11 از دستگاه های تاشو، برنامه بعدی مایکروسافت است

ویندوز 11 به عنوان جدیدترین سیستم عامل دسکتاپ مایکروسافت توانست ارتباط جذابی با دنیای اندروید برقرار کند و برنامه های این سیستم عامل محبوب موبایل را اجرا کند. به همین دلیل، به نظر می رسد پشتیبانی ویندوز 11 از دستگاه های تاشو، برنامه بعدی مایکروسافت در آینده باشد. با مایفون مگ با

پشتیبانی ویندوز 11 از دستگاه های تاشو در آینده و ارتباط بیشتر با دنیای اندروید

مایکروسافت می خواهد سیستم عامل خود را برای سازگاری با دستگاه های مختلف انعطاف پذیر کند. این شرکت می خواهد ویندوز 11 با همه دستگاه ها، از دسکتاپ گرفته تا گوشی های هوشمند و تبلت های تاشو، سازگار باشد. بنابراین به نظر می رسد که مایکروسافت می خواهد همه دستگاه ها بتوانند از سیستم عامل آن استفاده کنند. ردموندی ها قصد دارند ویندوز 11 را با انواع دستگاه ها سازگار کنند و از نظر آنها این سیستم عامل باید روی دسکتاپ و برخی لپ تاپ ها و مهمتر از آن لپ تاپ های دارای صفحه نمایش تاشو نیز کار کند. Asus Zenbook 17 بار منتشر شده اند، هدف بعدی مایکروسافت هستند.

ویندوز 11 از دستگاه های تاشو پشتیبانی می کند

در ماه می 2021، مایکروسافت اعلام کرد که دیگر ویندوز 10X را توسعه نخواهد داد. این سیستم عامل برای پاسخگویی به نیازهای دستگاه های انعطاف پذیر، غلتشی و دیگر دستگاه های جمع شونده طراحی شده بود که هیچ کدام در آن زمان به طور گسترده در دسترس نبودند. بسیاری از کارشناسان پیش بینی می کنند که سال 2023 سال افزایش تولید گوشی های هوشمند تاشو و سایر دستگاه های نوآورانه خواهد بود. شکل و تنوع صفحه نمایش های قابل دسترسی کاربر در رایانه های شخصی نیز باید دستخوش تغییرات اساسی شود. به همین دلیل است که مایکروسافت ویندوز 11 را برای دستگاه های تاشو بهینه می کند.

مطابق با GizChinaبه نظر می رسد زمان آن فرا رسیده است که رابط کاربری ویندوز 11 از طیف گسترده ای از دستگاه های مختلف پشتیبانی کند و ویژگی های جدیدی را در خود جای دهد. این سیستم عامل رابط کاربری خود را با توجه به شکل سایر دستگاه ها یعنی از نظر موقعیت (عمودی یا افقی) و تعداد صفحه نمایش تغییر می دهد. حتی بهتر از آن، لپ‌تاپ‌های تاشو از ویژگی‌های ویندوز 11 استفاده می‌کنند که مختص آنهاست و حتی ممکن است به تجربه کاربری تبلت‌مانندی که می‌شناسیم نزدیک‌تر باشند.

ویندوز 11 از دستگاه های تاشو پشتیبانی می کند

طبق گفته Windows Latest، به‌روزرسانی Moment 3 که قرار است در ماه می یا ژوئن 2023 منتشر شود، اولین به‌روزرسانی است که ویندوز 11 را با ارتقاء قابل توجهی برای دستگاه‌های تاشو به ارمغان می‌آورد. این شرکت به زودی این آپدیت را منتشر خواهد کرد. Windows Moment 2 2022 شامل یک نوار وظیفه بازطراحی شده است که به طور خاص برای تبلت ها ایجاد شده است.

با انتشار به روز رسانی 23H2 ویندوز 11، سازگاری این سیستم عامل با دستگاه های دارای صفحه نمایش چندگانه یا دستگاه های تاشو باید تا پاییز 2023 کامل تر شود. با این حال، سال آینده قطعاً گام بزرگی برای دستگاه های تاشو خواهد بود. نظر شما در مورد پشتیبانی ویندوز 11 از دستگاه های تاشو که برنامه بعدی مایکروسافت است چیست؟ آیا این به روز رسانی جدید می تواند کاربران بیشتری را به ویندوز 11 بیاورد؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا