اخبار فناوری

آنر Earbuds X5s با قیمت دلار ۲۰ دلار معرفی شد

هفته گذشته بود که آنر Earbuds X5 با ۲۷ ساعت عمر باتری رسما معرفی شد. حالا با اضافه شدن یک S به انتهای اسم آن، قابلیت‌های بیشتر و حتی قیمت کمتر ارائه می‌کند! بله، آنر Earbuds X5s با قیمت دلار ۲۰ دلار حتی نویزکنسلینگ هم به شما می‌دهد.

آنر Earbuds X5s

ایربادز جدید Honor X5s تا ۳۰ دسی‌بل از نویز محیز را حذف می‌کند و همچنین دارای حالت شفافیت برای شنیدن صدای محیط است.

این هدست جدید با گوشی‌های سیلیکونی که فضای گوش شما را پر می‌کند، همراه است. همچنین برای تجربه صوتی دارای درایور ۱۰ میلی متری خواهد بود. همچنین از کاهش نویز مکالمه با دو میکروفون ENC و کدک با وضوح بالا AAC پشتیبانی می کند.

بلوتوث 5.3 دو حالته برای اتصال وجود دارد و گواهی IP54 آن قرار است که ایربادز شما را در مقابل آب و خاک محافظت کند. این هدست از اتصال سریع و آسان همزمان با بازکردن درب قاب شارژرش پشتیبانی می‌کند.

گوشی جدید آنر

گوشی جدید آنر

می‌توانید تنظیمات کنترل لمسی و خروجی صدا را در نرم‌افزار Smart Space آنر سفارشی کنید. کیس شارژر این هدفون طراحی بیضوی دارد که به پورت شارژ USB-C مجهز شده است.

عمر باتری ایربادز آنر ایکس ۵ اس ۹ ساعت اعلام شده که با کیس شارژر به ۳۵ ساعت می‌رسد.

قیمت‌گذاری عجیب حدودا ۲۰ دلاری این ایربادز هیچ شانسی به ایربادز ایکس ۵ آنر نمی‌دهد. محصولی که با ۲ برابر قیمت فروخته می‌شود، نویزکنسلینگ ندارد و عمر باتری آن هم کمتر است.

با این حال در حاضر هیچ‌کدام از این ۲ محصول خارج از بازار چین در دسترس نیستند. نظر شما درباره محصول جدید Honor چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/12/%D8%A2%D9%86%D8%B1-earbuds-x5s-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1-%DB%B2%DB%B0-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا