اخبار فناوری

طرح فروش ویژه ایران خودرو یکشنبه 27 دی ماه 1401 برای نامزدهای عادی، مادران و خودروهای دست دوم

پس از مدت ها توقف طرح های فروش نامزدهای عادی و تمایل خودروسازان به عرضه خودرو در بورس کالا، امروز طرح جدیدی از سوی ایران خودرو ارائه شد. طرح فروش ویژه ایران خودرو روز یکشنبه 27 دی ماه 1401 برای داوطلبان عادی، مادران و خودروهای فرسوده خواهد بود. در این طرح 3 مدل خودرو برای خرید وجود دارد که یکی از آنها در 2 تیپ عرضه می شود.

فروش ویژه ایران خودرو یکشنبه 27 دی 1401

همانطور که از نام طرح پیداست، در اینجا ما یک طرح “فروش فوق العاده” داریم. یعنی نامزدهای قرعه کشی مشخص خواهد شد و تحویل خودروها حداکثر 3 ماهه می باشد شرق.

متقاضیان می توانند از روز یکشنبه 27 دی ماه 1401 لغایت سه شنبه این هفته (30 دی ماه 1401) وارد سایت ایران خودرو شده و درخواست خود را برای یکی از خودروهای زیر به صورت رایگان اعلام کنند:

طرح فروش ویژه ایران خودرو یکشنبه 27 دی ماه 1401 برای نامزدهای عادی، مادران و خودروهای دست دوم

طرح فروش ویژه ایران خودرو یکشنبه 27 دی ماه 1401 برای نامزدهای عادی، مادران و خودروهای دست دوم

در صورت انجام قرعه کشی به نام شما پیامکی برای شما ارسال می شود و مابقی مراحل را از همین سایت ایران خودرو ادامه می دهید و باید در مدت زمان معین کل مبلغ خودرو را پرداخت کنید.

در این طرح دوگانه سورن پلاس، پژو پارس سال با موتور XU7P در 2 نوع ELX سفارشی و سفارشی ساده و در نهایت رانا پلاس عرضه می شود. ارزان‌ترین خودروی این دو، پارس سال سفارشی‌شده با موتور XU7P است که قیمت کارخانه‌ای 185 میلیون تومان دارد و گران‌ترین خودرو سورن پلاس دوگانه سوز با قیمت 281 میلیون تومان است.

طرح هایی برای خودروهای دست دوم و مادران نیز با همان مشخصات اما برای افراد واجد شرایط سازماندهی می شود.

آیا شما در این پروژه شرکت می کنید؟ کدام یک از این خودروها بیشتر برای شما جذابیت دارد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا