اخبار فناوری

آنر از هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمند خود به‌طور گسترده استفاده خواهد کرد

آنر به‌تازگی اعلام کرده است که درحال بررسی ادغام مدل‌های زبان بزرگ هوش مصنوعی (AI) در گوشی‌های هوشمند خود با هدف پیشرفت فناوری انسان‌محور است. در کنگره جهانی موبایل شانگهای 2023، ژائو مینگ، مدیرعامل Honor Device Co Ltd، تأکید کرد که گوشی‌های هوشمند به مظهر سیستم‌های محاسباتی، فناوری‌های ارتباطی، نمایشگر و پلتفرم‌های هوش مصنوعی تبدیل شده‌اند که به‌طور مؤثری دستگاه‌ها و فناوری‌های مختلف را با هم ادغام می‌کنند.

هوش مصنوعی آنر

مدیرعامل آنر تأکید کرد که پیشرفت سریع در فناوری‌های هوش مصنوعی و ارتباطات، عصر جدیدی از نوآوری گوشی‌های هوشمند را آغاز کرده است و فرصت‌های بی‌شماری را برای اکتشاف باز می‌کند. Honor مسئولیت پذیرفتن این فرصت‌ها و جابجایی مداوم مرزهای قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند را برعهده خود می‌داند. برای این منظور، این شرکت فعالانه از هوش مصنوعی در سناریوهای مختلف استفاده کرده و پتانسیل ادغام مدل‌های زبان بزرگ را مستقیماً در دستگاه‌ها بررسی می‌کند.

ژائو با توجه به تحول اینترنت از شبکه 1G به 5G در پنج دهه گذشته و درنتیجه شکستن موانع بین حوزه فیزیکی و دیجیتال، بر تعهد آنر به بهینه‌سازی قابلیت‌های ارتباط اطلاعاتی برای ارائه یک تجربه کاربری یکپارچه تأکید کرد. او همچنین اعلام کرد که این شرکت به‌زودی رویدادی را برای معرفی گوشی هوشمند تاشو پرچمدار آینده خود، Honor Magic V2، در پکن برگزار خواهد کرد.

هوش مصنوعی آنر

هوش مصنوعی آنر

کاوش آنر در مدل‌های زبانی بزرگ و تعهد به پیشرفت‌های تکنولوژیکی، تلاش این شرکت برای ارائه تجربه‌های نوآورانه گوشی‌های هوشمند را برجسته می‌کند. با بررسی فعالانه امکانات جدید، آنر قصد دارد مرزهای قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند را درحالی‌که رضایت کاربر را در اولویت قرار می‌دهد، پشت سر بگذارد.

نظر شما پیرامون استفاده گسترده برند Honor از مدل‌های زبانی بزرگ مبتنی‌بر هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمند این شرکت چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/03/%D8%A2%D9%86%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%AE/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا