اخبار فناوری

توییتر سرانجام علت اعمال محدودیت خواندن توییت را توضیح داد

تقریباً یک هفته از زمانی که ایلان ماسک محدودیت خواندن توییت مجاز در توییتر را اعلام کرد، می‌گذرد. این محدودیت اساساً مانعی برای تعداد خواندن توییت در هر روز ایجاد کرده و با انتقادات زیادی روبرو شده است. بااین‌حال، به‌تازگی توییتر علت اصلی اعمال محدودیت خواندن توییت در هر روز را توضیح داده و بیان می‌کند که این اقدام موقت به‌منظور تشخیص بات‌ها و اسپم در این پلتفرم رخ داده است.

علت اعمال محدودیت خواندن توییت

در یک پست وبلاگی نسبتاً مختصر، توییتر درنهایت در مورد اینکه چرا در وهله اول محدودیت خواندن توییت اعمال شده بود، صحبت کرد. می‌توانید گزیده‌ای از پست وبلاگی را در متن زیر بخوانید که توضیح می‌دهد چرا توییتر تصمیم به این اقدام گرفت:

«برای اطمینان از صحت پایگاه کاربران خود، باید اقدامات شدیدی را برای حذف اسپم و ربات‌ها از پلتفرم خود انجام دهیم. به‌همین دلیل است که ما به‌طور موقت استفاده از توییتر را محدود کردیم تا بتوانیم ربات‌ها و سایر مشکلات دیگری را که به این پلتفرم آسیب می‌رسانند را شناسایی و حذف کنیم. هرگونه اطلاع قبلی در مورد این اقدامات به بازیگران بد اجازه می‌داد تا رفتار خود را تغییر داده و از شناسایی فرار کنند.»

اعمال محدودیت خواندن توییت

اعمال محدودیت خواندن توییت

خوشبختانه، توضیح ارائه شده تا حد زیادی منطقی است و نشان می‌دهد که چرا توییتر این مسیر را طی می‌کند. اما متأسفانه، ما هنوز نمی‌دانیم چه زمانی این محدودیت برداشته می‌شود. این پلتفرم تضمین کرده است که این سیستم جدید بر تبلیغات تأثیر نخواهد گذاشت و تنها درصد کمی از افراد در این پلتفرم درحال‌حاضر به‌دلیل این تغییر با مشکلاتی روبرو هستند. خوشبختانه، توییتر اشاره کرده که وقتی کار خود را در این زمینه تکمیل کند، به‌روزرسانی جدیدی را منتشر خواهد کرد.

نگرانی حال‌حاضر اکثر کاربران این است که چه زمانی این محدودیت برداشته می‌شود، زیرا جدا از این واقعیت که توییتر اولین پلتفرمی است که چنین چیزی را تحمیل می‌کند، در جامعه فناوری نیز به مایه خنده تبدیل شده است. مطمئناً این محدودیت در کوتاه‌مدت تأثیر شدیدی نخواهد داشت، اما اگر این امر برای مدت طولانی ادامه یابد، کاربران به‌دنبال جایگزین‌های دیگر خواهند بود.

دیدگاه شما درباره توضیح رسمی توییتر پیرامون اعمال محدودیت خواندن توییت در هر روز چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/07/%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D9%84%D8%AA-%D8%A7%D8%B9%D9%85%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا