اخبار فناوری

آموزشگاه پل؛ معرفی دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه بازار کار

کسب‌وکارهای فنی از جمله مشاغلی هستند که در بازه‌های زمانی مختلف از بازار کار ایده‌آلی برخوردار هستند و علاوه بر جوانان، گزینه‌ای مناسب برای تمامی افراد با بدنه‌ها و گروه‌های سنی مختلف محسوب می‌شوند. از این منظر در سال های اخیر شاهد پذیرش دوره های آموزشی تخصصی و فنی بوده ایم و مراکز و آموزشگاه های زیادی در این زمینه فعال هستند. در این مقاله با مدرسه پل آشنا می شویم و با دوره های آن آشنا می شویم.

اگر می خواهید مهارت هایی مانند تعمیر تلفن همراه، نصب دوربین مدار بسته و تعمیرات تخصصی لپ تاپ و کامپیوتر را بیاموزید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. بدون شک با شرکت در دوره های آنلاین و آفلاین مدرسه پل گامی موثر در جهت حرفه ای شدن برخواهید داشت.

ارائه دوره های تخصصی برای مدرسه پل

شرکت در دوره های آنلاین، تحقیق و بررسی دوره و کیفیت آن حرف اول را می زند. برای آشنایی بیشتر با شما در این قسمت دوره های آموزشی مهارت های فنی آموزشگاه پل را به شما ارائه خواهیم داد. این دوره های آموزشی شامل سه دوره زیر می باشد:

دوره آموزشی تعمیر و نگهداری موبایل

آموزشگاه پل با هدف اینکه بهره مندی از آموزش های باکیفیت حق همه علاقه مندان به مهارت های فنی باشد و محدودیت های مالی و جغرافیایی مانع یادگیری آنها نشود، دوره های آنلاین جامعی را در زمینه تعمیرات تخصصی تلفن همراه برگزار می کند. این دوره پیشرفته شامل آموزش تخصصی تعمیرات موبایل و آموزش تعمیر نرم افزار موبایل می باشد.

به جرات می توان گفت که با شرکت بدون حضور در این دوره نیازی به شرکت در دوره های آموزشی دیگر نخواهید داشت و هر آنچه برای متخصص شدن در حرفه تخصصی تعمیرات موبایل لازم و ضروری است را فرا خواهید گرفت.

بهترین دوره های تعمیرات موبایل از ابتدا باید شامل قطعات کاربردی نیز باشد که کارآموزان را در معرض واقعیت های بازار کار قرار دهد. این بخش ها به کارآموزان این امکان را می دهد که با چالش های واقعی تعمیر دستگاه های تلفن همراه به صورت عملی روبرو شوند و تجربیات ارزشمندی که در کلاس های تئوری به دست نمی آید به دست آورند. تجربه عملی در محیط کارگاهی با استفاده از ابزارهای پیشرفته، سنگ بنای مهمی در ایجاد یک کارآموز موفق است.

مهم ترین مزایای شرکت در دوره آموزشی تعمیر و نگهداری تلفن همراه در مدرسه پل به شرح زیر است:

در ابتدا باید بگوییم که بازار کار تعمیرات موبایل شرایط ایده آلی دارد و شما می توانید به محض یادگیری و کسب مهارت وارد بازار کار شوید.

– اگرچه اغلب دوره های آموزشی به صورت حضوری برگزار می شود. اما عملاً جهت‌گیری دارد و چالش‌های مهمی را ایجاد می‌کند.

سرفصل های دوره جامع و مطابق با تکنولوژی روز دنیا می باشد.

– هزینه شرکت در دوره مناسب و منصفانه می باشد.

خوشبختانه دوره های آنلاین آموزشگاه پل در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج، شیراز، اصفهان و مشهد علاوه بر دوره های زنده این آموزشگاه در شهر زیبای رشت برگزار می شود.

دوره آموزشی تعمیر و نگهداری لپ تاپ و کامپیوتر

از دیگر بخش های تخصصی تعمیرات می توان به تعمیر لپ تاپ و سیستم های کامپیوتری اشاره کرد. شما همچنین می توانید چنین مهارت های عملی را در مدرسه پل بیاموزید. سرفصل های آموزشی این دوره عبارتند از:

– آموزش تخصصی تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر

– آموزش تخصصی تعمیر کنسول های بازی

– آموزش تخصصی تعمیرات معدن

جالب است بدانید که سرفصل های Miner Repair Experience یک هدیه ویژه برای شرکت در دوره آموزشی تعمیرات لپ تاپ است و برای یادگیری این مباحث نیازی به پرداخت هزینه جداگانه ندارید. از دیگر مزایای شرکت در این دوره جامع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– به مدت دو سال از خدمات پشتیبانی دوره بهره مند شوید

– ارائه ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت کارآموزان

– امکان ارائه گواهینامه های فنی و حرفه ای و گواهینامه های بین المللی تعمیر لپ تاپ

– معرفی کارآموزان دوره به بازار کار

– دوره هایی که توسط بهترین اساتید مجرب تدریس می شود

– ارائه فیلم های آموزشی با بالاترین کیفیت

– برای شرکت در این دوره محدودیتی وجود ندارد

دوره آموزشی نصب دوربین مداربسته

از آنجایی که اکثر اماکن عمومی و خصوصی مجهز به دوربین های مداربسته هستند، می توان گفت که این حرفه بازار کار مناسب و ایده آلی در سراسر ایران و جهان دارد. با این حال تصمیم گیری برای شرکت در دوره آموزشی نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته انتخابی عاقلانه است. در صورت حضور در این دوره آموزشگاه پل به صورت آنلاین و آفلاین از سرفصل های آموزشی نصب دوربین مدار بسته و آموزش ساختمان هوشمند بهره مند خواهید شد. در اینجا برخی از رایج ترین مزایای شرکت در این دوره آورده شده است:

– دروس توسط اساتید متخصص و مجرب تدریس می شود

– به روز رسانی چرخه 12 ماهه را در داشبورد ارائه دهید

– فیلم های آموزشی با کیفیت بالا

– امکان بهره مندی از پشتیبانی دوره دو ساله آموزش نصب دوربین

– مباحث جامع و کاربردی دوره

– معرفی کارآموزان در زمینه نصب دوربین مدار بسته به بازار کار

– ارائه گواهینامه های فنی، حرفه ای و بین المللی برای کارآموزان

خلاصه و سخنان پایانی

در این مقاله به شما گفتیم که در شرایط ایده‌آل بازار کار با مهارت‌های فنی، یادگیری تخصص‌هایی مانند تعمیر گوشی، لپ‌تاپ، سیستم‌های کامپیوتری، نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مدار بسته یک روش سودمند و مفید است. ما مدرسه پل را به عنوان بهترین برگزار کننده دوره های آنلاین و حضوری به شما معرفی می کنیم و به شما اطمینان می دهیم که از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

در پایان تاکید می کنیم در صورت عدم رضایت کارآموزان دوره از سرفصل های دوره و کیفیت سرفصل های آموزشی، تمامی وجه پرداختی بابت دوره آموزشی به طور کامل به آنها عودت داده می شود. کافی است تاریخچه چندین ساله مدرسه پل و زندگینامه اساتید شاغل در این مدرسه را مطالعه کنید، بدون شک با انتخاب مسیر شغلی مناسب آینده شما هموارتر خواهد شد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/14/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%BE%D9%84%D8%9B-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%AE/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا