اخبار فناوری

میزان تولید گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ دو برابر بیشتر از نسل قبل خواهد بود

سامسونگ در حال آماده شدن، برای رونمایی و عرضه گوشی های تاشو آینده خود است. تلفن های هوشمند تاشو این غول فناوری کره ای در اواخر جولای معرفی خواهند شد. تقریبا دو ماه کامل تا معرفی گوشی های تاشو آینده سامسونگ فاصله داریم. با این وجود اما راس یانگ، ادعا می‌کند که میزان تولید گلکسی زد فلیپ ۵ دو برابر بیشتر از Galaxy Z Flip 4 خواهد بود.

میزان تولید گلکسی زد فلیپ ۵ بسیار بیشتر از نسل قبل است

سامسونگ عملکرد بسیار خوبی در بازار گوشی‌ های هوشمند تاشو داشته است. این شرکت توانسته با عرضه نسل های جدید، موفقیت خود در این بازار را افزایش دهد. برای مثال، گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ نسبت به نسل قبلی خود، بسیار بیشتر مورد توجه و استقبال کاربران قرار گرفت. اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این موفقیت برای Z Flip5 ادامه خواهد کرد یا خیر. به نظر می‌رسد که سازندگان گوشی های هوشمند تاشو در تلاشند تا نمایشگر بیرونی این تلفن های هوشمند را کاربردی تر از گذشته کنند. برای مثال گفته می‌شود که نمایشگر کاور Motorola Razr 40 Ultra قابلیت های شخصی فراوانی خواهد داشت. کاربران می‌توانند به کمک این نمایشگر کوچک، به اعلان های دریافت شده پاسخ دهند یا حتی فیلم تماشا کنند.

Galaxy Z Flip 4

انتظار می‌رود که صفحه نمایش بیرونی Galaxy Z Flip 5 به شکل یک «پوشه» طراحی شود. حتی گفته شده که این نمایشگر از قابلیت «AOD – Always On Display» برخوردار خواهد بود. همان طور GSMArena در آخرین گزارش خود اشاره می کند، انتظار داریم که صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ ۵ بزرگ تر از نسل قبل باشد. نمایشگر این تلفن هوشمند تاشو به دلیل استفاده از لولای بهبود یافته، چین و چروک کمتری خواهد داشت. احتمالا سنسور های جدیدی برای دوربین این گوشی به کار گرفته شود. همچنین انتظار داریم که تلاش قدرتمند و پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲، نیروی پردازشی مورد نیاز Galaxy Z Flip 5 را تأمین کند.

گلکسی زد فلیپ 5 احتمالا به نمایشگر همیشه روشن به‌سبک آیفون 14 پرو مجهز خواهد شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/28/%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%84%DB%8C%D9%BE-%DB%B5-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D9%88-%D8%A8/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا