اخبار فناوری

تصاویر دوربین جدید گلکسی اس 23 اولترا نشان می دهد که چگونه آن را با پیکسل 7 مقایسه می کند

دوربین گوشی های گلکسی سامسونگ همواره یکی از نقاط قوت این دستگاه ها بوده و این شرکت همواره سعی داشته بهترین کیفیت ممکن را ارائه دهد. اکنون به نظر می رسد که تصاویر دوربین جدید Galaxy S23 Ultra وضعیت آن را در مقابل پیکسل 7 نشان می دهد. مایفون مگ با

تصاویر دوربین جدید گلکسی اس 23 اولترا نشان می دهد که چگونه آن را با پیکسل 7 مقایسه می کند

Ice Universe، افشاگر معروف محصولات سامسونگ، تصاویر جدیدی را منتشر کرده است که ظاهراً توسط گلکسی اس 23 اولترا گرفته شده است تا نشان دهد که چگونه با گلکسی اس 22 اولترا و آخرین پرچمدار گوگل، پیکسل 7 پرو مقایسه می شود. تقریباً تأیید شده است که Galaxy S23 Ultra از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی موجود در S22 Ultra کنار گذاشته و از یک سنسور 200 مگاپیکسلی جدید با دیافراگم بزرگتر برای ارائه دوربین بهتر استفاده می کند.

Ice Universe قبلاً مقایسه دوربین بین S22 Ultra و S23 Ultra را منتشر کرده بود تا نشان دهد سنسورهای این دو دستگاه چگونه روی هم قرار می گیرند و S23 Ultra بدون شک عکس های بسیار بهتری گرفت. اکنون بحث سامسونگ با مقایسه ای دیگر بازگشته است، اما این بار یک تصویر پیکسل 7 پرو اضافه شده است تا به ما درک بهتری از عملکرد S23 Ultra در برابر این دو گوشی بدهد.

تصاویر جدید دوربین Galaxy S23 Ultra

از این سه گوشی برای گرفتن عکسی شبیه کدو حلوایی و پاپایا استفاده شد و Ice Universe ابتدا پس از بزرگنمایی از مشترکین خود پرسید که کدام عکس را ترجیح می دهند بدون اینکه مشخص کند کدام عکس توسط کدام گوشی گرفته شده است (تست کور یا تست دوربین). جایی که نام دستگاه نامشخص است). اکثریت قاطع کاربران به اولین تصویر رای دادند که بعداً مشخص شد که توسط S23 Ultra گرفته شده است.

در حالی که جای تعجب نیست که S23 Ultra بهتر از S22 Ultra عمل کرد، اما جالبتر این است که جزئیات ظریف مانند برآمدگی ها و خطوط روی میوه را حتی بهتر از Pixel 7 Pro که یکی از بهترین دوربین های گوگل را دارد، حفظ می کند. بهترین دوربین گوشی‌های اخیر دارای سنسور 200 مگاپیکسلی در مقایسه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی پیکسل 7 پرو در زوم دیجیتال است. این به این دلیل است که دوربینی با تعداد مگاپیکسل بالاتر جزئیات کافی را حفظ می کند تا اطمینان حاصل شود که با زوم کردن روی یک تصویر، تک تک پیکسل ها نامرئی می شوند.

با توجه PhoneArenaاگرچه Pixel 7 Pro در این مقایسه خاص به S23 Ultra می بازد، اما تصویر کامل را نشان نمی دهد و باید ببینید که پیکسل های کوچکتر سنسور 200 مگاپیکسلی S23 Ultra باعث می شود در مقابل سنسورها و پیکسل های بزرگتر مقاومت کند. از نظر تئوری می تواند نور بیشتری را جذب کند. جذب کند، چه با موفقیت کار کند یا نه. صرف نظر از نحوه عملکرد S23 Ultra در برابر رقبای فعلی و آینده خود، دوربین 200 مگاپیکسلی بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد و مطمئناً علاقه مندان به عکاسی را تحت تأثیر قرار می دهد. Ice Universe قبلا گفته بود که این بزرگترین توسعه دوربین در سال‌های اخیر خواهد بود.

سه سنسور دیگر بدون تغییر باقی خواهند ماند، بنابراین انتظار می رود یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر و یک دوربین 10 مگاپیکسلی پریسکوپیک Verbin با زوم 10 برابری داشته باشد. شایعه شده است که این گوشی همان صفحه نمایش 6.8 اینچی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مدل قبلی را دارد، اما از تراشه نسل دوم کوالکام، نسل 2 اسنپدراگون 825 نیرو می گیرد و همچنین می تواند دوربین سلفی جدیدی نیز داشته باشد. همچنین احتمالاً گرانتر از S22 Ultra است. نظر شما در مورد کاربران مایفون مگ در این زمینه چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا