اخبار فناوری

گوگل ممکن است قابلیت Video Unblur را به سری پیکسل 8 بیاورد

یکی از نکات فروش سری پیکسل 7، قابلیت Photo Unblur گوگل بود. حالا که پیکسل 8 با توجه به اینکه پرچمدار بعدی این شرکت در راه است، به نظر می رسد که غول جستجو در حال برنامه ریزی برای ارائه ویژگی جدیدی به نام Video Unblur است.

ویژگی حذف تاری ویدیو سری 8

قبل از ادامه، مهم است که توجه داشته باشید که اطلاعات APK خطوط کدی را نشان می دهد که ویژگی های بالقوه آینده را نشان می دهد. اما هیچ تضمینی وجود ندارد که گوگل این ویژگی ها را به صورت عمومی منتشر کند.

همانطور که گفته شد، به نظر می‌رسد گوگل در حال حاضر روی ابزاری کار می‌کند که می‌تواند ویدیوها را تمیزتر و واضح‌تر کند، دقیقاً مانند ویژگی Photo Unblur در پیکسل 7 که عکس‌های تار را پاک می‌کند. 9to5Google، این شرکت توانست از طریق رابط کاربری خود ابزار Video Unblur را بر روی دستگاه های خود فعال کند. با این حال، به نظر می رسد که این ویژگی هنوز کار نمی کند.

ویژگی حذف تاری ویدیو سری 8

ویژگی حذف تاری ویدیو سری 8

همانطور که Photo Unblur مختص گوشی های پیکسل است، گوگل نیز ممکن است برنامه ریزی کند تا Video Unblur را نیز معرفی کند. اگرچه هیچ چیز در کد APK نشان نمی دهد که این ویژگی فقط برای تلفن های پیکسل اعمال می شود.

علاوه بر Video Unblur، افکت های فیلتر نیز در این کد کشف می شوند. متأسفانه به نظر می رسد این ویژگی نیز بی فایده است، اما رابط آن وجود دارد. احتمالاً می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان اعمال جلوه‌های فیلتر بر روی ویدیوی خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال، B&W احتمالاً ویدیو را سیاه و سفید خواهد کرد.

Video Unblur پتانسیل 8 پیکسلی را نشان می دهد که Tensor G3 می تواند ارائه دهد. در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد این پردازنده داریم، به غیر از اینکه ممکن است نسخه اصلاح شده اگزینوس 2300 باشد، اما تا زمانی که به دست نیاوریم، نمی‌توانیم شایعه را تایید کنیم و جزئیات بیشتری در مورد آنچه گوگل برای ما در نظر گرفته است، نداریم.

در نهایت، نظرتان را درباره گوشی‌های پیکسل جدید امسال از جمله Pixel Fold و Pixel 7a به ما بگویید.

نظر شما در مورد ویژگی رفع تاری ویدیوی سری پیکسل 8 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا