اخبار فناوری

پخش کننده تلفن تاشو بعدی برندی است که شاید فکرش را هم نکنید

بازار گوشی های هوشمند چندین بازار عمده دارد. با رشد هر برند، از عرضه محصولات در دسته بندی جدید خودداری می کند تا ابتدا عملکرد و اشتباهات دیگران را ببیند و با ریسک کمتری وارد این بازار شود. در همین حال، مارک های جدید جسورانه ممکن است ظاهر شوند. در این زمینه باید بازیگر بعدی را گفت گوشی های تاشو این برندی است که شاید فکرش را هم نکنید.

پخش کننده جدید در گوشی های تاشو

برند Tecno اخیرا یک گوشی هوشمند تاشو طراحی کرده است Ghost Vision V معرفی شده که دارای صفحه نمایش کشویی چرخان است. اگرچه هنوز زمان زیادی تا تولید تجاری گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش چرخشی باقی مانده است، اما Tecno روی یک گوشی هوشمند تاشو کار می‌کند که برخی از جنبه‌های طراحی مفهومی Tecno Phantom Vision V را به کار می‌گیرد.

به تازگی در گزارشی تصاویر زنده از تلفن تاشو تکنو با نام Tecno Phantom V Fold او فرار کرد. علاوه بر این، منبع دیگری از این دستگاه تاشو خبر داد 9 مارس 1401 در سراسر جهان معرفی شده است.

در تصاویر زنده منتشر شده، این گوشی تاشو در یک قاب محافظ محصور شده است. اگرچه قاب طراحی گوشی را پنهان می کند، اما محل قرارگیری سنسور دوربین قابل مشاهده است.

قاب عقب شبح Wayfold مجهز به سه دوربین است. Phantom Vision V که اخیراً به عنوان یک کانسپت به نمایش درآمده است، از همان طراحی سنسور دوربین استفاده می کند. یک ماژول فلاش LED نیز در کنار لنز دوربین قرار دارد.

تلفن مفهومی تاشو Tecno Phantom Vision V با صفحه نمایش تاشو + کشویی را بررسی کنید

تلفن تاشو Techno Phantom V Fold این صفحه نمایش خارجی با یک سوراخ پانچ در مرکز لبه بالایی دارد، اما اندازه صفحه هنوز مشخص نیست. واضح است که این دستگاه در جهت گلکسی زد فولد سامسونگ قرار دارد، زیرا صفحه نمایش آن کاملاً بلند است، اما نه چندان عریض.

این تصویر همچنین لولای بژ گوشی تاشو را نشان می دهد. مشاهده می شود که دستگاه کاملاً ضخیم است. البته لازم به ذکر است که این امر می تواند به دلیل وجود قاب بر روی دستگاه باشد. در نهایت می‌توانیم خروجی بلندگو را در بالای دستگاه ببینیم.

متاسفانه اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند در دسترس نیست. شاید تکنو بخواهد MWC 2023 را با دستان پر آغاز کند و تاریخ احتمالی عرضه در این نمایشگاه باشد.

نظر شما چیه؟ آیا فکر می کنید Tekno می تواند در بازار گوشی های تاشو فروش خوبی داشته باشد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا