اخبار فناوری

طراحی دوربین OnePlus 11R و امتیاز بنچمارک Antutu فاش شد

ما تاریخ انتشار را می دانیم OnePlus 11R برای 18 بهمن 1401 مشخص شده است. این دستگاه به عنوان یک پرچمدار اقتصادی با تراشه پرچمدار نسل قبلی کوالکام i.e. اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول فراهم خواهد شد. امروز طراحی دوربین OnePlus 11R و امتیاز بنچمارک Antutu در ۲ گزارش جداگانه به بیرون درز پیدا کرد که در این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم.

طراحی دوربین OnePlus 11R

طراحی OnePlus 11 در بخش دوربین یکی از نمونه های برجسته در بازار است. این طراحی خاص باعث می شود که در یک نگاه قابل تشخیص باشد. اگر نسخه ارزان تری از پرچمدار OnePlus 2023 را مد نظر دارید، خبر خوب این است که طراحی دوربین آن مشابه مدل اصلی است.

همانطور که از تصویر بالا می بینید، طراحی قاب پشتی OnePlus Ace 2 که در بازار جهانی همانند OnePlus 11R خواهد بود؛ کاملا شبیه وان پلاس 11 است البته رنگ این دستگاه حداقل در این رندر متفاوت خواهد بود.

البته باید توجه داشته باشید که هیچ برند Hasselblad در جزیره دوربین وجود ندارد و به نظر می رسد که لنز تله فوتو نیز حذف شده است. علاوه بر این، بافت براق پشت با روکش مات جایگزین خواهد شد. این تغییرات قابل درک است زیرا این برند قصد دارد OnePlus 11R را به دستگاهی مقرون به صرفه تر تبدیل کند. OnePlus از دوربین های همکاری Hasselblad برای دستگاه های پیشرفته استفاده می کند تا خود را بیشتر از رقبا متمایز کند.

بنچمارک Antutu OnePlus 11R با اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول

مرجع Antutu OnePlus 11R

مرجع Antutu OnePlus 11R

طبق گزارش های اخیر، OnePlus 11R دارای تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 خواهد بود. گوشی پرچمدار 2023 این شرکت، OnePlus 11، دارای چیپست Snapdragon 8 Gen 2 کمی قدرتمندتر و کارآمدتر است.

با این حال، همانطور که امتیاز بنچمارک Antutu نزدیک به 1.150 میلیون نشان می دهد، OnePlus 11R یا OnePlus S2 می تواند دستگاه بسیار توانمندی در زمینه پردازش باشد.

راه اندازی کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول: بهینه شده و سریعتر

از نظر سایر مشخصات، انتظار می‌رود OnePlus 11R دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با لبه‌های خمیده، وضوح HD+ و نرخ رفرش 120 هرتز باشد.

برای عکاسی، این گوشی می تواند یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو داشته باشد. ممکن است یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو وجود داشته باشد. این دستگاه می‌تواند اندروید 13 را در جعبه خود اجرا کند و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 واتی داشته باشد.

نظر شما چیه؟ آیا این پرچمدار مقرون به صرفه OnePlus را دوست دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا