اخبار فناوری

گوشی ارزان قیمت جدید آنر با اسنپدراگون 6 نسل 1 دیده می شود

آنر برای سری جدید آماده است جادو 5 در MWC بارسلونا رونمایی خواهد شد. این رونمایی در 8 مارس و در کنار گوشی تاشو Magic Vs انجام خواهد شد. با این حال، به نظر می رسد که این شرکت ممکن است یک گوشی هوشمند میان رده جدید را قبل از MWC 2023 در چین معرفی کند. در گزارش جدید می بینیم که این شرکت در حال کار بر روی دستگاه جدیدی با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 است که البته هنوز نام گوشی اقتصادی جدید آنر با اسنپدراگون 6 نسل 1 مشخص نیست.

گوشی اقتصادی جدید Honor

گزارش جدیدی ادعا می کند که گوشی هوشمند جدید Honor به محض ورود به مراحل نهایی عیب یابی وارد بازار خواهد شد. گفته می شود این گوشی دارای صفحه نمایش OLED دو انحنا و باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی است. در قلب آن چیپست است اسنپدراگون 6 نسل 1 این گوشی تا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

اگر این گوشی به زودی عرضه شود، در واقع می تواند اولین گوشی باشد که از چیپست جدید کوالکام استفاده می کند. تراشه جدید اسنپدراگون 6 نسل 1 با فرآیند 4 نانومتری ساخته شده است، از پردازنده Cortex-A78 به عنوان هسته اصلی استفاده می کند و فرکانس پایه آن تا 2.2 گیگاهرتز می رسد.

اسنپدراگون 6 نسل اول و کوالکام اسنپدراگون 4 نسل اول رسما معرفی شدند

گفته می شود این تراشه 35 درصد افزایش عملکرد گرافیکی و همچنین 40 درصد افزایش در عملکرد محاسباتی را ارائه می دهد. البته ما نمی دانیم کدام پردازنده به عنوان معیار استفاده شده است.

نام رسمی این گوشی اقتصادی آنر هنوز مشخص نیست. با قضاوت بر اساس مشخصات موجود، گوشی هوشمند ناشناخته آنر امیدوارکننده به نظر می رسد. احتمالاً از آن به عنوان یک دستگاه میان رده ممتاز یاد می شود که جهش خوبی را برای این برند ایجاد می کند. در چند روز آینده باید از مشخصات آن بیشتر بدانیم. Honor ممکن است به زودی تاریخ عرضه دستگاه را اعلام کند.

نظر شما چیه؟ آیا نمی توانید برای خرید یک تلفن همراه با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 صبر کنید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا