اخبار فناوری

هندزفری Sony Float Run برای دوندگان معرفی شد

سونی شرکتی است که به دلیل نوآوری در محصولات خود به ویژه در بخش صوتی شناخته شده است. نام تجاری الکترونیک ژاپنی طیف قابل توجهی از محصولات صوتی را ارائه می دهد و اکنون این شرکت مسابقه شناور هندزفری معرفی شد این محصول طراحی جدیدی را برای ورزشکاران ارائه می کند تا در هنگام دویدن نگران افتادن دست آزاد خود نباشند.

مسابقه شناور سونی

برخلاف هندزفری های سنتی، Float Run به گونه ای طراحی شده است که در خارج از کانال گوش قرار می گیرد و با قلاب های گوش و یک نوار انعطاف پذیر در جای خود ثابت می شود. این طراحی که سونی آن را طراحی «خارج از گوش» می نامد، برای کاهش ناراحتی و از بین بردن خطر افتادن هدفون در حین ورزش طراحی شده است. بر اساس گزارش ها، این هدفون بر روی انواع سر و مدل مو آزمایش شده است. شایان ذکر است که این منحصر به فرد ترین طراحی هدست این شرکت از زمان عرضه است. LinkBuds که طراحی خلاقانه ای هم داشت.

به دلیل طراحی منحصر به فرد هدفون، حذف نویز فعال امکان پذیر نیست. با این حال، سونی ادعا می کند که بلندگوهای بزرگ 16 میلی متری Float Run صدای طبیعی و گسترده تری را بدون کاهش کیفیت صدا ارائه می دهند که برای فعالیت های ورزشی کاملاً مناسب است.

وزن این کلاه ایمنی تنها 33 گرم است که بسیار سبک بوده و راحتی در هنگام حرکت را تضمین می کند. به گفته سونی، این طراحی باید فشار و فشار را در حین ورزش کاهش دهد.

این کلاه برای برقراری ارتباط به بلوتوث 5.0 مجهز شده است. استقلال آن 10 ساعت است و از طریق پورت USB C شارژ می شود و در قسمت صدا از کدک های SBC/AAC پشتیبانی می کند. این تلفن‌ها دارای گواهی IPX4 هستند، بنابراین کاربران نگران آسیب دیدن آن‌ها در معرض تعریق ناشی از ورزش نخواهند بود.

Sony Float Run در رنگ مشکی و با قیمت 129.99 دلار عرضه خواهد شد. با این حال، سونی می گوید این هدفون تا ماه آینده برای خرید در دسترس نخواهد بود.

نظر شما چیه؟ آیا این ساخته سونی را دوست داشتید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا