اخبار فناوری

تاریخ معرفی OnePlus 11R رسما مشخص شد: 18 فوریه 1401

مدتی گذشت OnePlus 11R شایعاتی می شنویم یک دستگاه پرچمدار مقرون به صرفه که قرار است به موفقیت سری OnePlus 11 در بازارهای تهاجمی متمرکز بر سخت افزار کمک کند. به تازگی تاریخ معرفی OnePlus 11R به طور رسمی مشخص شده است و برای آن باید 18 فوریه 1401 را مشخص کنید.

تاریخ معرفی OnePlus 11R

ماه گذشته وان پلاس رسما اعلام کرد که پرچمدار OnePlus 11 و Buds Pro 2 را در تاریخ 18 فوریه 1401 در بازار جهانی عرضه خواهد کرد.به تازگی فروشگاه آمازون تصریح کرده است که در این رویداد شاهد عرضه گوشی دیگری خواهیم بود. اعلان‌های اپلیکیشن خرده‌فروش نشان می‌دهد که OnePlus 11R به عنوان یک پرچم‌دار اقتصادی در کنار پرچم‌دار عرضه خواهد شد.

OnePlus 11R

OnePlus 11R – تصویر لو رفته

این رویداد که در دهلی نو هندوستان برگزار می شود از ساعت 17:30 به وقت تهران آغاز می شود. همچنین شاهد عرضه تلویزیون هوشمند جدیدی از این برند به نام OnePlus TV Q2 Pro هستیم. اولین کیبورد این شرکت نیز رونمایی خواهد شد.

گوشی OnePlus 11R در عکس های زنده مشاهده شده و بخشی از طراحی آن مشخص شده است. این دستگاه دارای دکمه اسلاید برای تغییر حالت صدای دستگاه از ساکت به بلند می باشد.

OnePlus باید یک چیپست پرچمدار داشته باشد اسنپدراگون 8+ نسل اول 11R با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی. گفته می شود صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED دارای نرخ رفرش 120 هرتز است و می دانیم که حفره ای برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در لبه بالایی وجود دارد.

راه اندازی کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول: بهینه شده و سریعتر

اگر در مورد OnePlus Nord CE 3 می‌پرسید، باید بگوییم که در مراحل نهایی توسعه است، اما احتمالاً در رویداد دیگری عرضه خواهد شد.

آیا منتظر پرچمدار اقتصادی OnePlus برای سال 2023 هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا