اخبار فناوری

همکاری هواوی و JAC در زمینه خودروسازی

بر اساس گزارشی از چین، همکاری هواوی با شرکت خودروسازی Jianghuai معروف به JAC («جک» در ایران)؛ این می تواند عزم این شرکت را برای ورود به بازارهای جدید و افزایش درآمد نشان دهد. همکاری هواوی و JAC در زمینه خودروسازی بیشتر در زمینه بهینه سازی و فروش جک توسط خودروهای هواوی خواهد بود.

همکاری هواوی و JAC

شرکت مهندسی ساخت و ساز دولتی چین (CSCEC) در وب سایت رسمی خود اعلام کرد که یکی از واحدهای آن بخشی از کنسرسیومی است که برنده یک قرارداد مهندسی، خرید و ساخت 1.5 میلیارد یوان (218.8 میلیون دلار) برای پارک صنعتی شده است. خودروهای انرژی نو در شهرستان فیکسی، استان آنهویی، چین واقع شده است.

این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد که پس از تکمیل، این پروژه که مساحتی در حدود 510000 متر مربع را پوشش می دهد، برای تولید خودروهای توسعه یافته توسط هواوی و JAC Motors استفاده خواهد شد.

هواوی نمی خواهد وارد تجارت «تولید» خودرو شود

یو چنگدونگ، مدیر اجرایی کسب و کار فناوری خودروهای هوشمند هوآوی، شامگاه سه شنبه این را گفت این شرکت قصد تولید خودرو را ندارد. این شرکت با JAC Motors برای کمک به این شرکت در تولید و فروش بهتر خودرو همکاری می کند.

هوآوی سابقه همکاری خوبی با JAC Motors دارد و آنها نسل جدیدی از فناوری‌های پلتفرم خودروهای الکتریکی هوشمند پیشرفته را بر اساس اجزای خودروی هوشمند هواوی توسعه خواهند داد.

هواوی سه استراتژی را برای مشارکت در زنجیره تامین خودرو اتخاذ کرده است:

  • 1- ارائه قطعات استاندارد به خودروسازان
  • ۲- مجموعه کاملی از فناوری های هوشمند خودرو با نام Huawei Inside را ارائه دهید
  • 3- حالت های انتخاب خودرو هوشمند

هواوی نه تنها در زمینه مدل سازی محصولات، دکوراسیون داخلی و راهکارهای هوشمند فعالیت دارد، بلکه مسئولیت بازاریابی و فروش مدل های خودرو را نیز بر عهده دارد.

برنامه کوتاه مدت هواوی برای سودآوری خودرو تا سال 2025

در یک جلسه داخلی در پایان سال 2022، هواوی تصریح کرد که تجارت خودروسازی این شرکت باید تا سال 2025 به سوددهی برسد.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما چینی ها می توانند با اتحاد داخلی بر تحریم های آمریکا غلبه کنند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا