اخبار فناوری

پتنت سامسونگ برای لپ‌تاپ تاشو مشابه Asus ZenBook Fold

سامسونگ ممکن است یکی از اولین و بزرگترین نام ها در تلفن های همراه تاشو باشد، اما در لپ تاپ های تاشو نه. امشب با انتشار پتنت سامسونگ برای لپ تاپ تاشو مشابه Asus ZenBook Fold، می توان گفت کره ای ها نیز به فکر آن هستند.

لپ تاپ تاشو سامسونگ در راه است؟

سامسونگ ظاهراً او در حال کار بر روی یک لپ تاپ جدید با صفحه نمایش تاشو است. اخیرا پتنت جدیدی از این شرکت دیده شده است که طراحی آن کاملا شبیه به یک محصول ایسوس به نام است ZenBook Folding نشان می دهد. البته 10 ماه پیش هم پتنت سامسونگ ما چنین محصولی را دیده ایم.

لپ تاپ تاشو اختراع سامسونگ

این پتنت جدید نشان می دهد که غول فناوری کره جنوبی می تواند بر روی یک لپ تاپ با صفحه نمایش تاشو کار کند. این پتنت شباهت های زیادی با ZenBook Fold ایسوس دارد.

برای یادآوری، مدل ZenBook Fold توسط برند تایوانی ایسوس عرضه شد و دارای صفحه نمایش تاشو 17.3 اینچی است. این اجازه می دهد تا بسته به اینکه آن را تا کنید یا با صفحه کلید بی سیم از آن به عنوان یک پنل مانیتور یا به عنوان لپ تاپ یا حتی تبلت استفاده کنید.

لپ تاپ تاشو ایسوس Zenbook 17 Fold OLED با قیمت 3499 دلار در دسترس است

به عبارت دیگر، می‌توان انتظار داشت که سامسونگ با این دستگاه عملکردی مشابه ارائه دهد. با این حال، یک تفاوت عمده بین ZenBook Fold و دستگاه ثبت شده توسط سامسونگ وجود دارد.

همانطور که می بینید صفحه کلید فیزیکی نمونه سامسونگ کمی کوتاهتر از طول قسمت پایین صفحه نمایش است و در کنار آن بخشی از صفحه نمایش برای کاربران مختلف در دسترس خواهد بود.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما چنین طراحی می تواند در بازار لپ تاپ موفق باشد؟ این طرح را بیشتر دوست دارید یا طراحی ایسوس؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا