اخبار فناوری

هدفون هواوی FreeBuds Pro 2 Plus با نظارت مداوم ضربان قلب عرضه می شود

AirPods Huawei FreeBuds Pro 2 یکی از محبوب ترین محصولات هواوی در این زمینه است. اخیراً شایعاتی مبنی بر برنامه ریزی این غول فناوری برای معرفی نسخه به روز شده این محصول با پسوند پلاس منتشر شده است. گفته می شود هدفون هواوی FreeBuds Pro 2 Plus با نظارت مداوم ضربان قلب عرضه می شود. این دستگاه قرار است در کنار گوشی های سری هواوی P60 عرضه شود.

Airpods Huawei FreeBuds Pro 2 Plus

بر اساس آخرین گزارش ها، Airpods Huawei FreeBuds Pro 2 Plus پایش مداوم ضربان قلب خواهد داشت. نه تنها این، بلکه در صورت افزایش یا کاهش ضربان قلب بالاتر یا کمتر از حد طبیعی، به کاربر هشدار می دهد.

اولین رندر از این لوازم جانبی هواوی نیز منتشر شده است. این تصویر تایید می کند Huawei Freebuds Pro 2 Plus این نسخه مشابه نسخه اصلی خواهد بود، اما با برخی بهبودهای قابل توجه. این هدفون حتی کوچکتر و سبک تر است و استفاده از آنها را راحت تر می کند. علاوه بر این، گفته می‌شود که گوشی‌های آن از تناسب بهتری برخوردار هستند و طراحی راحت و ایمن را برای استفاده طولانی‌مدت تضمین می‌کنند.

بازگشت هواوی به رقابت

علاوه بر بهبودهایی که در بالا توضیح داده شد، گفته می شود که Huawei FreeBuds Pro 2 Plus دارای ویژگی هایی مانند حذف فعال نویز، حالت گوش دادن و کنترل های لمسی است. حذف نویز فعال به کاربران این امکان را می دهد که از موسیقی خود لذت ببرند بدون اینکه سر و صدای بیرون مزاحم شوند، در حالی که حالت شفافیت به کاربران اجازه می دهد هنگام گوش دادن به موسیقی محیط اطراف خود را بشنوند. کنترل موسیقی و برقراری یا دریافت تماس های تلفنی با استفاده از کنترل های لمسی آسان تر خواهد بود.

در حال حاضر قیمت پرچمدار هواوی AirPods 2023 مشخص نیست. با این حال، بر اساس گمانه زنی ها و شایعات، قیمت آن باید تقریباً مشابه نسخه قبلی خود باشد.

نطر شما چی هست؟ آیا مایلید پایش مداوم ضربان قلب را با دست آزاد داشته باشید؟

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا