اخبار فناوری

ادعای سامسونگ در مورد تعمیر پذیری بالای گلکسی A54

سامسونگ گلکسی A54 این موضوع در بسیاری از شایعات و گزارش ها برای ماه ها دیده شده است، اما به دلایلی این شرکت هنوز به طور رسمی آن را اعلام نکرده است. امیدواریم به زودی این اتفاق بیفتد. البته در حال حاضر اطلاعات دیگری از دستگاه در اختیار داریم و این اطلاعات مستقیماً توسط سامسونگ منتشر شده است. به ویژه، سایت رسمی آن در فرانسه منبع انتشار اطلاعات در نظر گرفته می شود. این اطلاعات بر اساس ادعای سامسونگ مبنی بر قابلیت تعمیر بالای گلکسی A54 است.

قابلیت تعمیر گلکسی A54

سامسونگ محاسبه امتیاز تعمیر پذیری گلکسی A54 را بر اساس استانداردهای خاص فرانسه اعلام کرده است. این منجر به سندی شد که می توانید در زیر مشاهده کنید.

گلکسی A54 با امتیاز 8.4 از 10 به پایان می رسد که جالب تر از گلکسی S23 و S23 Ultra است. هر دو همانند گلکسی A53 سال گذشته امتیاز 8.2 از 10 را کسب کردند. خوب، البته تعمیر یک گوشی ارزان تر با بدنه پلاستیکی و صفحه نمایش کاملا تخت باید راحت تر از پرچمداران این شرکت باشد.

بنابراین، به نظر می رسد که اوضاع سال به سال کمی بهبود می یابد، و میان رده های سامسونگ نیز نسبت به پرچمداران خود کمی قابل استفاده تر هستند، حداقل تا آنجا که به SKU های فرانسوی مربوط می شود.

در این گزارش به نکات مثبت زیادی پرداخته شده است، اما نکات منفی اصلی مربوط به ابزار مورد نیاز برای تعمیر و همچنین نحوه قرارگیری قطعات مختلف داخل گوشی است. همچنین گفته می شود که باز کردن آن چندان آسان نیست. در غیر این صورت، به نظر می رسد همه چیز خوب است.

مشخصاتی که تاکنون از گلکسی A54 شنیده ایم شامل صفحه نمایش 6.6 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ تازه سازی 120 هرتز است.این دستگاه احتمالا دارای تراشه اگزینوس 1380 با 6 تا 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. حافظه، سیستم دوربین اصلی سه گانه و باتری 5100 میلی آمپر ساعتی آن با یک شارژر 25 واتی شارژ می شود.

منتظر گلکسی A54 هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا