اخبار فناوری

مصاحبه با تیم کوک در هدست واقعیت ترکیبی اپل

تیم کوک، مدیر عامل اپل در مصاحبه ای مفصل با QGدر حالی که به طور غیر مستقیم به هدست واقعیت ترکیبی آینده این شرکت اشاره می کند، او اعتراف می‌کند که اپل در مورد پتانسیل هدست‌ها و عینک‌های واقعیت افزوده اشتباه می‌کرد و اضافه کرد که استیو جابز به او آموخت که مایل به پذیرش اشتباهات باشد.

مصاحبه با تیم کوک در هدست واقعیت ترکیبی اپل

کوک در توضیح اینکه چرا اپل ممکن است به سخت افزار AR/VR علاقه مند باشد، گفت:

اگر به خود فناوری واقعیت افزوده فکر می کنید، فقط به یک روی سکه AR/VR نگاه کنید، این ایده که می توانید دنیای فیزیکی را با چیزهایی از دنیای دیجیتال پوشش دهید، می تواند ارتباطات مردم و ارتباط بین افراد را تا حد زیادی بهبود بخشد. . می تواند به افراد اجازه دهد به چیزهایی دست یابند که قبلاً نمی توانستند به دست آورند. اگر می‌توانستیم به طور ناگهانی چیزی را به صورت دیجیتالی از جایی که نشسته‌ایم تولید کنیم و فوراً آن را ببینیم و شروع به کار و پردازش روی آن کنیم، ممکن است بتوانیم راحت‌تر در بسیاری از موارد همکاری کنیم. بنابراین این ایده وجود دارد که این محیط ممکن است حتی بهتر از دنیای واقعی باشد. بنابراین کاملاً هیجان انگیز است. این ایده می‌تواند جرقه خلاقیت را برانگیزد و به شما کمک کند کارهایی را که در طول روز انجام می‌دهید انجام دهید که در غیر این صورت واقعاً فکرش را نمی‌کردید.»

کوک ادامه می دهد که اندازه گیری اشیاء فیزیکی و قرار دادن هنر دیجیتال بر روی دیوارها تنها آغاز استفاده های بالقوه AR است، که ظاهراً به این معنی است که امکانات بسیار بیشتری وجود دارد. بارون سپس به این واقعیت اشاره کرد که در سال 2015 کوک به نیویورکر گفت که به شدت نسبت به تولید عینک های هوشمند اپل، شبیه به گوگل گلس، به عنوان اولین محصول واقعیت افزوده، تردید دارد. در آن زمان کوک گفت:

ما همیشه احساس کرده‌ایم که عینک حرکت هوشمندانه‌ای نیست، از نظر افرادی که واقعاً مایل به استفاده از آن نیستند. اینها چیزهای اضافی است بودند، به جای پیشرفت تکنولوژی. ما همیشه فکر می‌کردیم که شکست می‌خورد، و می‌دانید، تا کنون هم شکست خورده است.»

مصاحبه با تیم کوک در هدست واقعیت ترکیبی اپل

مصاحبه با تیم کوک در هدست واقعیت ترکیبی اپل

اکنون کوک اعتراف می کند که آماده است بگوید اشتباه کرده است:

تفکر من مدام در حال تکامل است. استیو خوب به من یاد داد: هرگز با باورهای دیروزت ازدواج نکن. همیشه، اگر چیز جدیدی به شما ارائه شد که نشان می‌دهد اشتباه می‌کردید، آن را بپذیرید و به جای ادامه دادن به فحاشی و لاف زدن در مورد اینکه چرا حق با شماست، ادامه دهید.»

سپس بارون از کوک پرسید که آیا این واقعیت که نه هدست های Google Glass و نه هدست های Quest Meta تأثیر قابل توجهی بر مصرف کنندگان نداشته اند، او را نسبت به ارائه اپل در فضای VR/VR بدبین می کند؟ کوک پاسخ داد که اپل سابقه موفقیت در زمینه هایی دارد که مردم شک دارند:

تقریباً هر کاری که انجام داده‌ایم مشکوکانی داشته است. اگر کاری حاشیه ای انجام دهید، همیشه شکاکان وجود خواهند داشت. آیا می توانیم به نحوی سهم معناداری در آنچه دیگران انجام نمی دهند داشته باشیم؟ آیا می توانیم یک فناوری پایه داشته باشیم؟ من علاقه ای به جمع کردن نظرات دیگران ندارم. زیرا می خواهیم بر فناوری پایه تسلط داشته باشیم. زیرا می دانیم که شما اینگونه نوآوری می کنید.»

برای اطلاعات بیشتر در مورد افکار کوک در مورد رهبری، تصویر عمومی او، مقایسه خود با استیو جابز، کار در اپل پارک، حقوق و دستمزد او و موارد دیگر، مصاحبه کامل را از طریق این لینک خواندن.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا