اخبار فناوری

ویوو Y78 با مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

دو هفته پیش، ویوو از تلفن هوشمند Y78+ رونمایی کرد. هم اکنون این کمپانی، نسخه ارزان قیمت تر این گوشی را در کشور چین معرفی کرده است. ویوو Y78 دارای صفحه نمایشی بزرگ با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی بوده و نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۰ تأمین می‌کند. با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به این تلفن هوشمند جدید ویوو بیندازیم.

ویوو Y78 از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند

ویوو Y78 دارای صفحه نمایش ۶.۶۴ اینچی LCD با رزولوشن FullHD+ است. این نمایشگر، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۲۴۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. صفحه نمایش این تلفن هوشمند جدید ویوو، ۹۶ درصد از فضای رنگی NTSC را پوشش داده و ۹۱.۶ درصد از پنل جلویی دستگاه را نیز به خود اختصاص داده است.

Vivo Y78

جدیدترین گوشی ارزان قیمت ویوو، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه ۶ نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۰ تأمین می‌کند. این تراشه نسخه ری‌برند شده Dimensity 930 است. پردازنده مرکزی این تراشه مدیاتک از دو هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با حداکثر فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز تشکیل شده است. ویوو Y78 از حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x برخوردار است. گران قیمت ترین نسخه این تلفن هوشمند به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی (از نوع UFS 2.2) مجهز خواهد بود.

Vivo Y78

جدیدترین گوشی هوشمند ویوو به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار بوده و از رابط OriginOS 3 بهره می‌برد. دو لنز دوربین در قاب پشتی Vivo Y78 دیده می‌شود. دوربین اصلی این گوشی، وضوح ۵۰ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.8 دارد. دوربین دوم آن با گشودگی دیافراگم f/2.4 ‌‌و سنسور ۲ مگاپیکسلی، برای تشخیص عمق صحنه به کار خواهد آمد. دوربین سلفی این دستگاه به سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده و درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. این گوشی هوشمند دارای ابعاد ۱۶۴.۶×۷۶.۱۷×۷.۹۸ میلی متر است. البته در نسخه آبی و طلایی این دستگاه، ضخامت آن به ۸.۰۷ میلی متر می‌رسد.

همان طور که FoneArena اشاره می‌کند، ویوو Y78 از جک ۳.۵ میلی متری صدا برخوردار بوده و از شبکه اینترنت 5G نیز پشتیبانی می کند. ویوو، در بخش باتری کم کاری نکرده است. جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت، به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می کند.

Vivo Y78

قیمت و زمان عرضه Vivo Y78 

گوشی هوشمند vivo Y78 در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی عرضه می‌شود. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه قیمتی معادل ۲۰۱ دلار/ ۱,۳۹۹ یوآن دارد. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این تلفن هوشمند قیمتی معادل ۲۴۵ دلار داشته و نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی آن با قیمت ۲۸۸ دلار به دست کاربران خواهد رسید. فروش Vivo Y78 از ۱۳ می شروع خواهد شد.

ویوو Y78+ 5G با نمایشگر منحنی 120Hz OLED و تراشه اسنپدراگون 695 معرفی شد

نظر شما درست این تلفن هوشمند جدید ویوو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/10/%D9%88%DB%8C%D9%88%D9%88-y78-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DA%A9-%D8%AF%DB%8C%D9%85%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%DB%B7%DB%B0%DB%B2%DB%B0-%D9%88-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا