اخبار فناوری

مشخصات دوربین Xiaomi 13 Ultra فاش شد: استفاده از سنسور 1 اینچی

تیرماه امسال بود که شیائومی از پرچمدار جدید خود با پسوند «Ultra» رونمایی کرد. شیائومی 12 اس اولترا او یکی از بهترین دوربین ها را داشت. به نظر می رسد این شرکت در حال توسعه گوشی هوشمند دیگری با تمرکز بر بخش دوربین است. این دستگاه Xiaomi 13 Ultra نام دارد و به تازگی مشخصات دوربین آن به بیرون درز کرده است.

دوربین اصلی Xiaomi 13 Ultra از همان سنسور Xiaomi 12S Ultra استفاده می کند.

Whistleblower معروف Digital Chat Station مشخصات دوربین Xiaomi 13 Ultra را به اشتراک گذاشته است. ادعا می کند که چهار لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت. گفته می شود این گوشی هوشمند از همان سنسور 1 اینچی موجود در Xiaomi 12S Ultra استفاده می کند.سونی IMX989) به عنوان سنسور دوربین اصلی. احتمالا این گوشی هوشمند آینده شیائومی به تثبیت کننده گیمبال نیز مجهز خواهد شد.

شیائومی 12 اس اولترا

فاش کننده همچنین ادعا می کند که هر چهار دوربین این گوشی دارای PDAF (فوکوس مبتنی بر تشخیص فاز) و dTOF خواهند بود. متاسفانه اطلاعات بیشتری در مورد دوربین Xiaomi 13 Ultra وجود ندارد. اما انتظار می رود این گوشی هوشمند پس از عرضه سری 13 شیائومی معرفی شود گیزموچینا وی خاطرنشان می کند که این سری از پرچمداران شیائومی قرار بود در اول دسامبر معرفی شوند. اما این مراسم به دلیل مرگ جیانگ زمین، رهبر سابق چین به تعویق افتاد.

سری 13 شیائومی شامل هر دو نسخه استاندارد و حرفه ای است. گفته می شود که هر دو مدل از صفحه نمایش AMOLED E6 با حاشیه های بسیار باریک (فقط 1.61 میلی متر) استفاده می کنند. تایید شده است که دوربین اصلی شیائومی 13 پرو از سنسور 1 اینچی سونی IMX 989 استفاده خواهد کرد. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت پردازش مورد نیاز این تلفن های هوشمند را فراهم می کند. نسخه استاندارد از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند و نسخه پرو دارای شارژر 120 واتی خواهد بود.هر دوی این گوشی های هوشمند از حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 و رم LPDDR5X استفاده می کنند. تاریخ معرفی جدید سری 13 شیائومی هنوز اعلام نشده است. اما پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک این سریال رونمایی شود.

عرضه جهانی Xiaomi 12S Ultra در آینده نزدیک بسیار محتمل است

نطر شما چی هست؟ آیا پرچمداران شیائومی برای شما جذاب هستند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا