اخبار فناوری

مشارکت سامسونگ در تولید آیفون 15 احتمالا به تولید حافظه رم این شرکت نیز خواهد رسید

امروزه مسئله سیاست بین چین و آمریکا هر روز شکل جدیدی به خود می گیرد و در این میان، کسب و کارها در هر دو کشور ممکن است تحت تأثیر این سیاست ها قرار گیرند. به نظر می رسد به همین دلیل اپل تولیدکنندگان چینی را کنار می گذارد و احتمالا مشارکت سامسونگ در تولید آیفون 15 به تولید رم این شرکت خواهد رسید. با مایفون مگ بیا

مشارکت سامسونگ در تولید آیفون 15 احتمالاً با تولید رم این شرکت مرتبط است

موضوع تولید مداوم بین ایالات متحده و چین تأثیر جدی تری بر شرکت های فناوری داشته است. در این مرحله، به نظر می‌رسد اپل باید فروشندگان رم را برای سری آیفون 15 که در چین کار می‌کنند، تغییر دهد. بنابراین احتمالا سامسونگ رم های سری آیفون 15 را تولید خواهد کرد.

در این زمینه، لازم به ذکر است که اپل اکنون رم آیفون را از سامسونگ خریداری می کند (به جای YMTC که تامین کننده داخلی رم آیفون است). این احتمالاً به دلیل فشار ایالات متحده برای تحریم بیشتر بازار چین انجام می شود. Yangtse Memory Technologies Co یا TMTC هنوز هیچ رم یا حافظه ای به اپل نفروخته است. برای آیفون، اپل قصد داشت تراشه های 128 لایه NAND را از YMTC خریداری کند.

مشارکت سامسونگ در تولید آیفون 15

اپل از زمانی که تراشه‌ها یک یا دو نسل قدیمی‌تر از تراشه‌های ارائه‌شده توسط Micron و Samsung بودند، به YMTC اعتماد کرده و همچنین حداقل ۲۰ درصد ارزان‌تر هستند. اخباری در اکتبر 2022 منتشر شد مبنی بر اینکه اپل برنامه های خرید YMTC را کنار گذاشته است. اکنون مشخص شده است که اپل بی سر و صدا قرارداد با YMTC را به حالت تعلیق درآورده و با سامسونگ الکترونیکس برای خرید رم وارد مذاکره شده است.

انتظار می رود تراشه های NAND سامسونگ برای اولین بار در مدل های آیفون 2023 فروخته شده در چین ظاهر شوند. این نشان می دهد که سامسونگ با ارائه رم برای سری آیفون 15 موافقت کرده است، علاوه بر این، امکان استفاده همزمان اپل از این رم ها در تولید آیفون 14 وجود دارد. سامسونگ قبلاً قطعات آیفون را ارائه کرده است، بنابراین جدید نیست.

مشارکت سامسونگ در تولید آیفون 15

به گزارش خبرگزاری GizChinaاین شرکت طی 15 سال گذشته علاوه بر تولید پردازنده برای آیفون و آیپد، صفحه نمایش آیفون 14 پرو و ​​رم را برای چندین مدل محصول اپل تولید کرده است. توجه داشته باشید که طراحی پردازنده های اپل توسط خود شرکت انجام می شود و تولید آن را به TSMC یا سامسونگ واگذار می کند.

به دلیل نگرانی‌های مختلف امنیت ملی، دولت ایالات متحده زنجیره‌های تامین مرتبط با چین اپل را قطع خواهد کرد. آخرین اقدام، خلاص شدن از شر YMTC سازنده چینی رم آیفون است. نظر شما در مورد همکاری اپل با سامسونگ که رقیب اصلی این شرکت در بازار گوشی های هوشمند است و اکنون اعلام کرده آماده تولید رم برای آیفون 15 است چیست؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا