اخبار فناوری

هدفون های Vivo TWS 3 و TWS 3 Pro با قابلیت حذف نویز 49 دسی بل و صدای فضایی 360 درجه معرفی شدند.

ویوو امروز از گوشی های هوشمند سری X90 خود در چین رونمایی کرد. این مجموعه شامل مدل هایی می باشد استاندارد، حرفه ای و +حرفه ای شرق. در کنار این دستگاه ها، ویوو نسل جدید هدفون های خود را با نام های TWS 3 Pro و TWS 3 نیز معرفی کرد. این هدفون به عنوان جانشین سری TWS 2 که سال گذشته عرضه شد، با مشخصات چشمگیر از جمله درایور صوتی 12.2 میلی متری، حذف نویز پیشرفته رونمایی شد. صدای فراگیر تا 49 دسی بل و 360 درجه.

هدفون Vivo TWS 3 و TWS 3 Pro

Vivo TWS 3 و TWS 3 Pro از نظر طراحی مشابه هستند. آنها طراحی داخل گوش با ساقه کوچک و گوشواره های زاویه دار دارند. کاربران می توانند عملکردهای مختلف را با فشار دادن پایه هدست کنترل کنند. این هدفون از دستیار صوتی نیز پشتیبانی می کند. وزن هر هدفون تنها 5 گرم است و گفته می شود سری سیلیکونی آنها از مواد درجه پزشکی ساخته شده است.

هدفون Vivo TWS 3

هدفون Vivo TWS 3

در بخش صوتی، Vivo TWS 3 و TWS 3 Pro دارای یک درایور دینامیک 12.2 میلی متری و یک دیافراگم 3 لایه نانو کامپوزیت هستند. هر دوی این هدفون‌ها از Qualcomm’s Lossless aptX برای کیفیت صدای بدون افت بی‌سیم و گوش دادن آسان به صدای اصلی در سطح CD برخوردار هستند. این هدفون همچنین دارای واحد فوق عریض Vivo است که برای صداهای بلند با باس کافی ساخته شده است. هر دو نوع هدفون دارای صدای فراگیر 360 درجه برای تجربه ای فراگیر هستند. Smart TWS 3 تا 49 دسی بل کاهش نویز و دو برابر حالت شفافیت را به ارمغان می آورد. این هدفون تجربه شنوایی شخصی سازی شده ای را ارائه می دهد که وضعیت پوشیدن را در زمان واقعی نظارت می کند و حس شنوایی کاربر را افزایش می دهد. Vivo TWS 3 و TWS 3 Pro مجهز به سه میکروفون هستند و اولین هدفون هایی هستند که از ضبط صدای HD در محیط های پر سر و صدا پشتیبانی می کنند.

ایرپادهای Vivo TWS 3 Pro

ایرپادهای Vivo TWS 3 Pro

جدا از مشخصات ذکر شده، Vivo TWS 3 Pro ویژگی های دیگری نیز دارد. این اولین هدفون Hi-Fi TWS با تراشه صوتی مستقل در جهان است. Hi-Fi صدا را با اعوجاج کمی بازتولید می کند و نتایجی مشابه با منبع صوتی اصلی دارد. گفته می شود حالت گوش دادن کمکی به افراد کم شنوا کمک می کند. این هدفون قابلیت تشخیص دمای بدن کاربر را نیز دارد.

سری Vivo TWS 3 دارای ویژگی‌های مشترکی مانند حالت تأخیر کم 55 میلی‌ثانیه، اتصال دوگانه چند دستگاه، جفت‌سازی سریع، تشخیص اتصال هوشمند، جریان تماس و اطلاعات، ترجمه فوری و امکان یافتن هدفون است. گفته می شود که نسخه استاندارد 10 ساعت بدون کاهش نویز و 40 ساعت با کیس دوام می آورد، در حالی که مدل Pro از طرف دیگر قادر است 6.8 ساعت استفاده به تنهایی و 30 ساعت پخش با کیس را ارائه دهد.

Vivo TWS 3 499 یوان (70 دلار) قیمت دارد، در حالی که قیمت مدل Pro 999 یوان (139 دلار) است. به ترتیب از 30 نوامبر و 6 دسامبر برای فروش برای رسیدن به

نظر شما در مورد هدفون ویوو TWS 3 و TWS 3 Pro و ویژگی های آنها چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا