اخبار فناوری

ماکت آیفون 15 پرو پورت USB-C، حالت دکمه جدید و ماژول دوربین بزرگ این گوشی را نشان می دهد.

به تازگی ماکت آیفون 15 پرو در یک ویدیو ICT Tac به نظر می رسد نگاهی اجمالی به طراحی ظاهری گوشی پرچمدار بعدی اپل به ما بدهد. با توجه به این ویدئو، از ویژگی های کلیدی طراحی این دستگاه می توان به دکمه های حالت جامد، درگاه USB-C و قاب تیتانیومی اشاره کرد.

ماکت آیفون 15 پرو

این ویدیو فراتر از شایعات موجود چیز جدیدی را فاش نمی کند، اما نمای سه بعدی از ظاهر آیفون 15 پرو را ارائه می دهد. به طور کلی، این دستگاه شباهت زیادی به آیفون 14 پرو دارد و تفاوت های اصلی آن دکمه تنظیم صدا و چیزی است که به نظر می رسد یک دکمه Action جدید جایگزین دکمه Ring/Silent باشد. گفته می شود که این دکمه عملکردهای بیشتری نسبت به عملکرد بی صدا برای گوشی بعدی اپل ارائه می دهد.

ماکت آیفون 15 پرو

ماکت آیفون 15 پرو

این مدل احتمالا بر اساس فایل‌های CAD لو رفته از سازندگان کیس آیفون است. بر اساس این ماکت، میزان دقیق برآمدگی دوربین عقب یا سایر جنبه های آیفون مشخص نیست. در اینجا یک اسلات سیم کارت فیزیکی نیز وجود دارد که به نظر شبیه نسخه جهانی آیفون است، با توجه به اینکه سال گذشته از تمام مدل های آیفون 14 در ایالات متحده حذف شد. همچنین این امکان وجود دارد که طراحی نهایی دکمه ها و سایر قسمت ها بیشتر از آنچه در این نمونه اولیه نشان داده شده است، باشد.

به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر محترم اپل، هر چهار مدل آیفون 15 باید از پورت USB-C جدید استفاده کنند، اما مدل های Pro می توانند از USB 3.2 یا Thunderbolt 3 برای سرعت انتقال داده های سریع تر از مدل های استاندارد آیفون 15 پشتیبانی کنند. انتظار می رود چهار مدل دارای جزیره پویا باشند که در حال حاضر فقط به مدل های آیفون 14 پرو محدود شده است.

طبق معمول، انتظار می‌رود اپل سری آیفون 15 را در رویدادی در ماه سپتامبر به نمایش بگذارد. سایر ویژگی‌های شایعه شده برای مدل‌های Pro شامل تراشه A17 Bionic، حاشیه‌های نازک‌تر در اطراف نمایشگر، Wi-Fi 6E سریع‌تر، افزایش رم و موارد دیگر است.

نظر شما در مورد ماکت آیفون 15 پرو چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا