اخبار فناوری

صفحه نمایش مدل پایه Galaxy Tab S9 دارای پیکربندی AMOLED + Galaxy Tab S9 Ultra خواهد بود

یک تحلیلگر قابل اعتماد صنعت نمایش، راس یانگاخیرا ادعا شده است که مدل پایه تبلت آینده سامسونگ با نام گلکسی تب اس 9 دارای پنل 11 اینچی AMOLED خواهد بود. به عنوان یادآوری، تبلت استاندارد سامسونگ گلکسی تب اس 8 برخلاف دو خواهر بزرگ خود از پنل LCD TFT استفاده می کرد. همچنین در گزارشی جداگانه، فاش کننده دیگری اعلام کرد که حافظه رم و فضای ذخیره سازی گلکسی تب اس 9 اولترا به ترتیب بین 16-8 گیگابایت و 512-126 گیگابایت است.

نمایشگر مدل پایه گلکسی تب اس 9

در حالی که تا کنون گلکسی تب اس 9 اولترا و + تب Galaxy S9 شایعات زیادی وجود دارد، گلکسی تب اس 9 استاندارد چندان مورد توجه قرار نگرفته است. نشت قبلی تایید کرد که این مدل دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. اکنون، راس یانگ، تحلیلگر صنعت نمایشگر، اطلاعات جدیدی در مورد این تبلت سطح پایه منتشر کرده است.

بر اساس این اطلاعات تبلت 11 اینچی سامسونگ گلکسی تب اس 9 با پنل AMOLED بر خلاف صفحه نمایش TFT LCD مدل قبلی خود از بهبود کیفیت قابل توجهی بهره خواهد برد. هنوز مشخص نیست که آیا این پنل از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز مشابه مدل‌های دیگر استفاده می‌کند یا خیر.

نمایشگر مدل پایه گلکسی تب اس 9

نمایشگر مدل پایه گلکسی تب اس 9

این باید به پر کردن شکاف بین تبلت های پریمیوم سامسونگ کمک کند. با این حال، استفاده از این پنل نمایشگر احتمالاً با افزایش قیمت همراه خواهد بود که در حال حاضر اجتناب ناپذیر به نظر می رسد، زیرا هر سه مدل نسل بعدی تبلت های سامسونگ از تراشه نسل جدید اسنپدراگون 8 بهره می برند.

سوت زن Tech_Reve او همچنین گزینه های ذخیره سازی Galaxy Tab S9 Ultra را فاش کرد. مدل پایه دارای 8 گیگابایت رم LPDDR5X و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 است. پس از آن، نسخه ارتقا یافته با 256 گیگابایت حافظه UFS 4.0 و 12 گیگابایت رم عرضه می شود. در نهایت بالاترین مدل به ترتیب دارای 512 و 16 گیگابایت رم و حافظه داخلی خواهد بود.

نظر شما در مورد نمایشگر AMOLED در مدل پایه گلکسی تب اس 9 چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا