اخبار فناوری

امکان استفاده از یک حساب واتساپ با چهار دستگاه مختلف با حالت همراه به کاربران بتا معرفی شد

کمتر از یک سال پیش متوجه شدیم که واتس اپ در حال کار بر روی ویژگی جدیدی به نام است حالت همراه که اساسا به همه کاربران اجازه می دهد تا از یک حساب کاربری در حداکثر چهار دستگاه جداگانه استفاده کنند. در آن زمان، ما نمی‌دانستیم که این ویژگی چه زمانی منتشر می‌شود. با این حال، واتس اپ در نهایت به کاربران بتا اجازه داد تا از یک حساب کاربری در چهار دستگاه استفاده کنند و به زودی در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

امکان استفاده از یک حساب واتساپ با چهار دستگاه مختلف

این اطلاعات توسط افراد در ارائه شده است WABetaInfo گزارش شده است که آخرین نسخه بتای WhatsApp v2.23.8.2 در اندروید بالاخره حالت همراه را دریافت می کند. با این حال، اگر می‌خواهید از آن در دو دستگاه استفاده کنید، هر دو باید یک نسخه را اجرا کنند تا این ویژگی کار کند.

همانطور که قبلا ذکر شد، این ویژگی تنها در واتس اپ اندروید و نسخه بتا 2.23.8.2 موجود است، به این معنی که احتمالاً باید منتظر بمانید تا در نهایت برای سایر کاربران عرضه شود. با این حال، اگر نمی توانید منتظر بمانید، همچنان می توانید در برنامه بتا ثبت نام کنید.

امکان استفاده از حساب واتساپ تا چهار دستگاه مختلف

امکان استفاده از حساب واتساپ تا چهار دستگاه مختلف

اکنون اگر می‌پرسید که چگونه حالت همراه با ویژگی مسنجر فعلی که به شما امکان می‌دهد حساب واتس‌اپ خود را به چندین دستگاه مانند رایانه، تبلت یا گوشی هوشمند دیگری پیوند دهید، تفاوت دارد، حالت جدید برای همه مخاطبین و صفحات چت شما است. بدون حذف آنها به دستگاه دیگری منتقل کنید. همه چت‌های شما در تلفن‌های شما همگام‌سازی می‌شود و دستگاه جدید مرتبط باید مانند تلفن اصلی شما کار کند. حتی نیازی نیست که اینترنت را در همه دستگاه‌های متصل به طور همزمان فعال کنید، و برای کسانی که می‌خواهند از این ویژگی استفاده کنند، تجربه‌ای بدون دردسر است.

از زمان نگارش این مقاله، حالت Companion Mode فقط برای نسخه بتا واتس اپ در اندروید در دسترس است و هنوز مشخص نیست که چه زمانی برای iOS عرضه می شود. اما کاربران نیازی به نگرانی ندارند زیرا WhatsApp معمولاً هر دو سیستم عامل را همزمان به روز می کند، بنابراین باید خیلی زود آپدیت جدید را دریافت کنید.

پس از انتشار به‌روزرسانی، راهنمای نحوه استفاده از حساب واتس‌اپ در چندین گوشی را ارسال خواهیم کرد. تا آن زمان با ما همراه باشید.

نظر شما در مورد اینکه بتوانید از یک حساب WhatsApp با چهار دستگاه مختلف استفاده کنید چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا