اخبار فناوری

لیست امتیازات بنچمارک Antutu مارس 2023 منتشر شد: عملکرد چیپست کوالکام

با نزدیک شدن به پایان ماه گذشته، دوباره زمان بررسی آخرین رتبه بندی بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار است. سایت رسمی بنچمارک آنتوتو اخیراً لیست قدرتمندترین گوشی های هوشمند در ماه مارس 2023 اعلام کرد که نمایندگان اوپو و شیائومی به ترتیب در رتبه اول در بخش های پرچمدار و میان رده قرار دارند. جالب اینجاست که گوشی ها و اکثر دستگاه های دیگر از آخرین نسل تراشه های کوالکام در بخش خود استفاده می کنند.

لیست امتیازات معیار Antutu مارس 2023

Antutu به طور گسترده ای توسط تولید کنندگان و کاربران در مرحله آزمایش گوشی های هوشمند خود استفاده می شود. این پلتفرم هر ماه لیست 10 دستگاه برتر را در دسته بندی های مختلف منتشر می کند. از جمله گوشی های هوشمند رده بالا و میان رده.

کدام گوشی‌ها در لیست امتیازات بنچمارک آنتوتو مارس 2023 قوی‌ترین بودند؟ OPPO Find X6 Proآخرین مدل پرچمدار این شرکت چینی مقام اول را کسب کرد. علاوه بر نسخه پرو، OPPO Find X6 استاندارد با تراشه Dimensity 9200 مدیاتک نیز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

لیست امتیازات معیار Antutu مارس 2023

لیست امتیازات معیار Antutu مارس 2023

محصول جدید دیگری که برای اولین بار در این لیست قرار گرفت، Nubia Z50 Ultra او در جایگاه نهم قرار دارد. این دستگاه دارای سبک طراحی منحصر به فرد و صفحه نمایش بزرگ با دوربین زیر نمایشگر است که این گوشی را هم از نظر بصری خیره کننده و هم از نظر قدرت پردازشی فوق العاده قدرتمند می کند.

در مقایسه با رتبه بندی ماه فوریه، بقیه لیست مارس تغییر کمی کرده است. تنها با چند تغییر در موقعیت مانند + Red Magic 8 Pro که اکنون در رتبه دوم و پس از آن قرار دارد وان پلاس 11 قرارداد.

وقتی صحبت از گوشی‌های شبه پرچمدار به میان می‌آید، رتبه‌بندی Antutu شگفت‌انگیزتر از لیست برتر است. بهترین رتبه در این دسته ردمی نوت 12 توربو جدید اختصاص داده شده است. به عنوان اولین دستگاه چیپست اسنپدراگون 7+ نسل 2 فواید.

این نتیجه تصمیم کوالکام را برای نادیده گرفتن نام اسنپدراگون 7 پلاس Gen 1 و همچنین 7 Gen 2 و رفتن مستقیم به عنوان 7 Plus Gen 2 را توجیه می کند. تراشه Snapdragon 7+ Gen 2 عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داد و از رقیب خود MediaTek Dimensity 8200 پیشی گرفت. . گرفت. به غیر از این تازه وارد قابل توجه، بقیه لیست گوشی های هوشمند شبه پرچمدار تا حد زیادی با رتبه بندی ماه گذشته مطابقت دارند.

در نهایت، نظر شما در مورد امتیاز بنچمارک Antutu در مارس 2023 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا