اخبار فناوری

نمونه اولیه پیکسل فولد 2 گوگل فاش شد: نمایشگر بیرونی باریک‌تر و طراحی جدید ماژول دوربین

پس از رندرهای فاش‌شده سری Pixel 9 و Pixel 9 Pro، به‌نظر می‌رسد نسل دوم گوشی تاشو گوگل نیز در دست توسعه بوده و به‌تازگی، نمونه اولیه پیکسل فولد 2 در یک تصویر زنده فاش شده است که طراحی جدید با عرض کمتر نسبت‌به نسل اول و مشابه سری گلکسی زد فولد سامسونگ و همچنین ظاهر جدید ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد.

نمونه اولیه پیکسل فولد 2 گوگل

در اوایل این هفته، برخی از جزئیات اولیه از دومین گوشی تاشو گوگل ظاهر شد. طبق گزارش‌ها، Pixel Fold 2 از تراشه Tensor G4 معرفی‌نشده به‌همراه 16 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند.

در گزارش جدیدی از Android Authority، ما اولین نگاه خود به Pixel Fold 2 را داریم. چشم‌نوازترین جزئیات نمایش داده‌شده برآمدگی دوربین بازطراحی‌شده می‌باشد که از گوشه بالا سمت چپ بیرون زده است. این طراحی به‌شدت یادآور مجموعه دوربین‌هایی است که در اولین افشاگری‌های سری پیکسل 9 مشاهده شد اما برخلاف این دستگاه‌ها، نه به‌صورت یک نوار سراسری از راست به چپ بلکه در یک ماژول مربعی قرار گرفته است.

به‌نظر می‌رسد لنزهای دوربین Pixel Fold 2 کاملاً شبیه به آنچه در نسل اول این گوشی تاشو وجود دارد، می‌باشد. همچنین شایان‌ذکر است که سنسور دمای پیکسل 8 پرو که قرار است در پیکسل 9 پرو نیز استفاده شود، هنوز در پیکسل فولد 2 گوگل دیده نمی‌شود.

نمونه اولیه پیکسل فولد 2

نمونه اولیه پیکسل فولد 2

Pixel Fold اصلی دارای فرم طراحی کوچک و فوق‌العاده‌ای بود که در بین تاشوها منحصربه‌فرد به‌شمار می‌رود. برای نسل دوم این دستگاه اما، به‌نظر می‌رسد گوگل در مسیری کاملاً متفاوت حرکت می‌کند، با نسبت ابعادی جدید و بلندتر که بسیار شبیه به OnePlus Open است. منبع Android Authority این طراحی جدید را به‌عنوان «نزدیک به یک مربع» توصیف می‌کند.

یکی دیگر از تغییرات قابل‌توجه دیگر مربوط به لولا است که اکنون تقریباً با لولای استفاده‌شده توسط وان پلاس یکسان به‌نظر می‌رسد، حداقل با آنچه در این تصویر می‌بینیم.

با توجه به اینکه گفته می‌شود این دستگاه هنوز در مرحله نمونه اولیه قرار دارد، نمی‌توانیم همه جزئیات قابل‌مشاهده آن را ببینیم. همان‌طور که گفته شد، استفاده گوگل از مواد مات برای لولای Pixel Fold 2 برخلاف فلز صیقلی نسل اول این دستگاه، به پوشاندن لولا در زمانی که گوشی باز است کمک می‌کند.

به‌دنبال الگوی عرضه پیکسل فولد در سال گذشته، بسیاری انتظار دارند Pixel Fold 2 در تابستان عرضه شود و احتمالاً در Google I/O 2024 شاهد رونمایی اولیه از آن خواهیم بود. در‌همین‌حال اما، با گزارش استفاده از تراشه Tensor G4 در این گوشی، به‌نظر می‌رسد این دستگاه همزمان با سری پیکسل 9 به‌عنوان بخشی از مجموعه Made by Google در پاییز امسال عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره نمونه اولیه پیکسل فولد 2 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/08/%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%87-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-2-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D9%86%D9%85%D8%A7/

Updated: 2024-02-17 09:22:47

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا