اخبار فناوری

لولای Samsung Galaxy Z Fold 5 در مرحله آزمایش نهایی است

به نظر می رسد پس از چندین نسل تمرین و تکرار بر روی همان سبک لولا و نسبتاً عقب تر از رقبای جدید، سرانجام با مکانیزم لولای جدید سامسونگ برای گلکسی زد فولد 5 با هم روبرو خواهیم شد. اخیراً شنیده شد که لولای گلکسی زد فولد 5 سامسونگ در حال انجام تست نهایی است.

لولای گلکسی زد فولد 5

طبق گزارش جدیدی که توسط نشریه کره ای The Elec منتشر شده است، سامسونگ آزمایش یک لولای اشکی جدید را برای گوشی هوشمند آینده خود Galaxy Z Fold 5 آغاز کرده است. انتظار می رود که گوشی های تاشو پرچمدار جدید سامسونگ طبق معمول در تابستان 1402 عرضه شوند.

طراحی جدید لولای اشکی به صفحه نمایش اجازه می دهد تا در داخل لولا بچرخد تا شکل اشکی را تشکیل دهد. این طراحی چندین مزیت دارد، به عنوان مثال فاصله بین دو نیمه گوشی را در حالت بسته کاهش می دهد و همچنین چین و چروک های روی صفحه نمایش را به حداقل می رساند.

در نمایشگاه CES 2023 امسال، سامسونگ از طراحی لولای جدید با ضخامت 14 میلی متر به نمایش گذاشت. این یک پیشرفت نسبت به مدل فعلی است که 15.8 میلی متر ضخامت دارد.

این خبر چندان تعجب آور نیست زیرا در گذشته گزارش های متعددی مبنی بر کار سامسونگ بر روی طراحی بهبود یافته لولای اشکی منتشر شده است.

با این حال، آزمایش داخلی سامسونگ ممکن است کمی طول بکشد زیرا هر بار آزمایش یک نمونه اولیه حداقل پنج روز طول می کشد. معیار 200000 بازوی بسته شدن دستگاه است که پس از آن لولا باید حداقل 85 درصد از سفتی و استحکام اولیه خود را حفظ کند.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر طراحی جدید لولای Galaxy Z Fold 5 هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا